2007年11月8日 星期四

Cheap精晚餐

07.11.04  -- 呢日亞仔好乖咁請o左我去食鵝肝餐啊 ~


事緣再上一個星期佢失驚無神俾朋友 "R" o左去人家屋企食蟹

, 雖然亞仔佢叫埋我一齊去, 但是我唔多好食蟹兼唔想响周末都要扮蟹, 哼!! 你知啦, 同佢呢班朋友唔係太熟 (定係唔想咁熟呢?!) 所以點都要 crab-ing ma, 但係呢期返工已經要crab-ing........, give me a break
!!


所以我同亞仔講唔想去, 叫佢車我去聖地牙哥酒店, 我想去 Marco's 到好好享受一個人的晚餐


但是去到佢居然唔俾我落車, 因為佢覺得食呢d野應該要有人陪.........well, e家既我真的唔mind一個人獨處既時候, 可能年紀大o左又潛o左啦, 唔似得以前去邊都一定要”R”埋朋友一齊去......不過, 既然佢肯請番我食, 我呢個Cheap 精就梗係唔mind


==================================================


講番餐飯, o 6:30pm 去到唔係太多人, 不過卡位就冇晒lu


 


我當然order 佢個$148 鵝肝餐, 因為有齊晒我喜歡既野食 : 龍蝦湯, 鵝肝, 牛柳同 go go 力心太軟; 而亞仔就 order $158既Ribs, 另外再加$25叫隻生蠔


正當等食期間, 聽到隔離枱話唔知响邊本$10雜誌用o左張coupon 8折又有紅酒好鬼屎抵喎~


呵呵呵, Cheap 精上身既我即刻同亞仔講我要去7仔睇o下邊本雜誌有coupon, 由於家中已有新假期同飲食男女, 所以我先鎖定目標係 U Magazine, 真的開口中呀

~


買完雜誌後就拎o左張coupon俾部長, 由於我個餐已經特價 (原價$228), 所以冇折, 不過亞仔個set8折同俾有枝免費紅酒

呀!!! 呵呵呵 , 我覺得用$10可以平o $3x + 枝紅酒 + 3本書睇好超值


相信大家都心急去片睇睇啦 :



Well……呢餐叫做可以咁啦 (不過又唔係物超所值果隻), 味道同我上次食都係差不多 (詳情按此), 鵝肝煎得好好味, 不過size比上次細塊o, 個牛柳都幾OK, 湯同三文魚多士就普通, 個意粉比上次入得口但仍然唔好味, 不過個甜品心太軟同加$20的梳乎厘又係好味道, 而且仲有杯coffee or tea tim~


同場仲有菲籍Uncle唱歌, o地仲點o左支老歌呵

~


呢晚雖然唔係去dgrand既地方食candle light dinner, 不過我好開心呀

~~


6 則留言:

  1. Haha,你真係精明又慳家,我諗阿仔好快想娶你過門ka la!~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年11月13日 晚上11:33

    一個人食飯真係好悶架,,, 好彩亞仔倍你, 如果唔係我都會叫你下次唔好一個人去呀!

    回覆刪除
  3. 個餐好抵咁...不過我唔食牛...好似o徒咗d...
    但我想食佢既心太軟...水準好嗎?

    回覆刪除
  4. 雖然我宜家都無以前咁怕自己一個人食野 , 食早餐 or tea 都還可以 , 但自己食 dinner 都係唔會喇 ~~
    我都要開始搜羅好 o 既餐廳 12 月同水人慶祝生日呀 ~~ 有咩好提議呀 ??

    回覆刪除
  5. 你係得架....
    一本書一枝紅酒....
    咁你個日重有無去食個班唔係好想熟的朋友個餐呀!!

    回覆刪除