2007年11月20日 星期二

En-encore @ Pacific Grill

回歸中環2個月左右到, 居然來o左呢間 Pacific Grill 食lunch 食o左4次呀 ~ ~


水準都keep到既......特別係個包包啊~


不過湯同甜品既味道就一樹樹啦, 要睇o吓當日個soup & dessert of the day 而定lu ~


我今餐食Lamb好味道呀  但湯都可以.....個dessert就好一般了~


呢餐我個殼都好安全呀......因為圓圓唔C服冇來......


只有靚花Cindy, 病人甲 Diana病人乙秋香姐


好relax咁傾傾傾.......feel so good



另 :


 多謝靚花的專用貼紙


 多謝秋香姐的美味鬆脆的鳳梨卷啊, 好味道   你病都整野我o地食......


 Diana : 你唔多C服都來.......take care 啊..........


15 則留言:

  1. oh~ 個個都病...
    你要小心啊!wakakakak

    回覆刪除
  2. 你快d搬黎quarry bay啦, 到時仲唔日日bloggers' gathering..

    回覆刪除
  3. 哇, 真係個個都病.
    我今日放下晝啊!!! 原來你地一齊食lunch!!
    不過我今日都有姨姨探訪...都唔可以四出走囉...
    你幾幸福呢! 大家成日搵你食飯.

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年11月21日 凌晨4:11

    烏龜GG個名唔襯你呀!!! 我地四個中你竟然最先出post!!
    不如改名叫烏弄GG呀... 呢個襯你多D呀!!!
    唔信你問下家姐.... 家姐,,你話GG係咪好"烏弄"呀???

    回覆刪除
  5. 係囉係囉...快d搬過黎啦!

    回覆刪除
  6. 索龜,
    我病都五六七色所以俾你出第一......
    個日個餐真是麻麻地.....我覺得唔好味!還是我病的味覺差!不如下次轉下地方呀。。。
    秋香姐上

    回覆刪除
  7. 好高尚呀!又好好味咁.....我呢D鄉下人好少出城的.

    回覆刪除
  8. 我呢個 圓美人 黎唔到,你呢餐當然唔完美啦
    約你下次食 Al dente
     

    回覆刪除
  9. 搭訕:妹妹
    我當然撐你啦!
    佢應該改個英文名叫: Wu sir sir
    我揀直係文化界圓美人,幫佢改既名都貼切過人
    哼!
     

    回覆刪除
  10. 我都想去試下!!

    回覆刪除
  11. 呢扑真係幫都死,仲未有時間寫呀!句然你係第一!~~~

    回覆刪除
  12. 你lunch夠時間同朋友仔慢慢傾咁好呀 !!

    回覆刪除
  13. 你喺嗰頭番工正喇大把好嘢食, 我要搭的士先去到嗰到食好嘢
    係咪$88一個set呀, 啲嘢好大碟喎

    回覆刪除
  14. 你食飯食咩時間嫁? 我好怕 LUNCH time 既中環, 多人到呢 ... 有時我過去上堂約朋友都好煩, 又多人又趕

    回覆刪除
  15. 你就好啦!!
    有人突登過去同你食晏.....羨慕c人啦!!

    回覆刪除