2007年11月2日 星期五

便服周五

早幾日老闆批准我o地以後禮拜五都可以著便服


係 causal wear, 而唔再係 business causal 啊


即係可以著牛牛褲返工lu, yo

yo
yo


雖則眼見有個別部門d同樹响禮拜五都會著牛牛褲返工


之不過唔係official批既, 我係都唔會跟風


無謂俾籍口人o地 / 老闆講, 而且又要行得鬼鬼祟祟咁 ~


哼, e家咪可以光明正大啦


可惜, cheap精既我因為貪心去Ritz Carlton 食個免費 lunch 而報o左個seminar


今日要formal dressing 啊 .........而d老闆又會去tim


14 則留言:

  1. 嘻...我日日都casual wear 架~

    回覆刪除
  2. casual friday~~我公司有d人日日casual wear, 但都有d人casual小小就比人話, 好唔統一架~~

    回覆刪除
  3. 心情好似好番law wo!Great!

    回覆刪除
  4. 索龜G
    Ritz Carlton 食個免費 lunch 而報o左個seminar  <---哈哈!貪心龜
    不過…我鍾意formal dressing 多d
    有時落街都好想formal dressing ,好痴線

    回覆刪除
  5. 你就好喇! happy firday已經好有holiday mood
    而家著埋casual wear, 咁....
    唔使做喇!

    回覆刪除
  6. 你就好啦,星期五可以 casual wear。

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年11月2日 下午3:14

    我都好羨慕D人可以著便服返工....
    不過我以前公司唔準呀!! 連藍色扯布褲都唔俾著

    回覆刪除
  8. 好在我平時都係穿牛記,但又好想好似你咁,日日穿高跟鞋,但又怕辛苦......

    回覆刪除
  9. 講個秘密你知呀....其實我日日都casual wear噤番工家...哈哈哈...
    不過有時我都會羨慕CS個d 同事可以著靚衫番工gee!

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年11月3日 晚上10:05

    我今日唔舒服呀,,所以晏左黎錫你呀!!
    錫錫錫錫錫~~~

    回覆刪除
  11. 我呢d, 一日到黑都係可以便服.
    係有d場面先要我地著好少少.
    所以放假就會心思思想著下裙呀, 試下踩下有跟鞋...
    但只係得個想字囉.......

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年11月4日 晚上9:37

    今日星期日,,同亞仔去邊到玩呀?
    我又係黎錫你架!!!
    我好辛苦呀... 我又要你錫呢~

    回覆刪除
  13. 露絲公關手記2007年11月4日 晚上9:45

    老實講,我都唔係好明公司班妹妹仔點解咁鍾意星期五著到去camp 咁嘅款.....
    不過,如果唔駛見客,有ddholiday mood 都唔錯呀

    回覆刪除