2013年4月26日 星期五

8月媽媽會第一次gathering

上胎陀芝士餅的時候我間唔中都有上bk八下

但當時唔知有媽媽會呢樣o野

反而我係esd life 果邊o既11月媽媽會就傾多d (因當時預產期係11月)

之後芝士餅出o左世, 我當然忙到屎又冇再去呢d forum 啦

有次冇意中見其中一位之前傾開計的媽媽post了佢參加11月媽媽會的百日宴

好多bb聚埋一齊好開心

於是我就八下問佢點入會

知道再request入都唔可以了, 因為芝士餅係10月出世 (除非未生前就入o左會啦)

之後我再去番bk, 搵番10月媽媽會join番, 之後都有參加活動, 亦都認識o左d少部份媽媽

so far 仲可以keep到間唔中一齊出來, 來個bb聚~

不過.............同果d佢o地果班由有o左已開始入會o既媽媽比, 我始終都同佢o地build up 唔到好深o既relationship ~

any肥, 我覺得join 下呢d媽媽會都幾好呀

因為大家bb o既年齡一樣, 大家o既話題都會一樣, 可以share下育兒資訊, 一齊團購或者分享唔同湊b心得都唔錯呀~

所以今次一有就第一時間join了8月媽媽會

大家係fb都傾傾傾, 之後又加o左d whatsapp chat group 傾傾傾

通常大家傾下陀b的辛苦事, 開心事, 大家為bb預備d乜..............e家仲會乜都傾, 工事家事開心事無聊事

最近仲搞o左第一次gathering..................去食齋

wakakakaka.............因為好多媽媽都想食魚生但又吃不得 (好彩我唔好食魚生)

個齋宴係tea time 時間搞, 地點係太子o既『大自然素食』

我去過CWB分店食過, 味道唔錯呢

今次搞手包了一個area俾我們, 開o左4圍, 位位$150

你們睇, 個菜單似dinner多過下午茶~




佢碟碟餸d份量大到不得了, 我們全都食唔晒

我們果圍打包都pack o左6/7盒

當中, 佢個招牌雀巢三色骨好yum yum, 味道同口感都勁似食緊肉




除o左食, 今次我仲去交收埋之前團購的尿墊, avent 奶樽同mask

wakakka, 好高興認識大家, 希望媽媽會繼續搞多d活動, 第樹d bb 又可以認識一班同年紀o既buddies啊~



1 則留言: