2013年4月23日 星期二

再接再厲: 產前講座sss

其實今胎都冇打算會再去聽產前講座

因為上胎係醫院同出面都聽o左好多免費講座

加上自己有o左湊芝士餅o既經驗

所以都覺得唔太需要

見媽媽會媽媽出post講邊到邊樹有講座

起初我都冇take action

直到.............

有媽媽post o左聽完以下講座有呢d贈品...................




我對眼當堂"ding" o左一聲

特別係套Mides衫仔.............full set bor ~

d 料仲好鬼正  

另外又有成pack nb 尿片~



好過我之前聽果d講座送媽媽奶 / bb奶粉 (因未必啱食..............雖則我會拎返去食物銀行)

就係貢, 今胎我去講座o既主要原因係睇下佢送d乜

如果贈品正時間又夾到就go go go 去報名

so far 聽o左3個奶粉商搞o既講座, d 贈品都好ok



呢個Friso講座就送三角枕, 之前訓唔好想買............見有媽媽話佢送, 即報~




好彩呢個唔水$$咋, 我覺得用o左三角枕更加訓唔好, 反而我e家用o左來墊高對腳訓


 

嘻嘻, 作為一個貪便宜的c9, 去講座有啱用贈品又可以recap一下d知識, 真的冇壞呀

 

2 則留言:

  1. hehe, 我都係咁話, 所以今週五趁冇試食就去報了nestle的講座~~
    [版主回覆04/24/2013 10:28:44]e.............我都報O左星期五nestle的講座bor, 到時睇下見唔見到你先

    回覆刪除
  2. 你好呀我想問下點先報到名,因我做左會員都睇唔到d講座,麻煩可以教下我嗎 ?
    [版主回覆05/02/2013 13:53:21]留意佢個official website 會有介紹, 另外有時收佢o地sms通知, 仲有就係媽媽會/bk都有媽媽報料嫁

    回覆刪除