2013年4月18日 星期四

肥佬o左 (T_T)

2013.04.15 (星期一)

是日考車

可借....................

.........

肥佬鳥

一開始跟師傅學, 佢都話我OK定 (佢話我可能平時見開老公揸, 所以我冇乜"縢")

之不過, 愈近考試的日子, 我反而愈來愈驚

隔O左一排冇學調頭泊位

早考試前兩日好似斷O左片乜都唔鬼記得

後來pick up番, 考試前又補多兩粒鐘, 個人又開始定番d

到正式考試前, 師傅明明話應該係另一個女仔考先

點知失驚冇神改o左我

心神都未回, 考第一關三手調頭仲ok

可惜泊位衰o左, 個黑超考官同我講: 你都知你泊唔到啦, 仲水唔水落車睇?!

我就話唔水..............但呢一刻我已經驚到屎屎下

因為之前我學泊位, 十次有9次都成功..........呢part相對來講叫信心大d, 係路試就驚................點知, e家呢part都衰o左

之後黑超考官就叫我開車考路試

之不過, 我仲未回過神來, 對腳對油門同剎車制都調錯晒

行o左冇耐, 黑超考官已幫我按剎車制...........

呢個時間佢問我仲繼唔繼續 (佢話even繼續我都會肥佬)

so............

我決定

sigh.........

呢一刻我超唔開心, 不斷覺得自己好冇用

雖然只學o左13堂, 但e家考得果小小就衰-ed, 完完全全浪費o左之前自己所學的時間



傷心過後, 化悲憤為食量

即刻走去食紅豆冰, 食雪條同薯片

重拾心情, 決定俾多次機會自己

走去排快期, 再補鐘..................

如果都再衰就要等生完之後再考過了~






6 則留言:

  1. in general, it is better to have 20 hours of training before road test. Just practise more :)
    [版主回覆04/18/2013 15:48:45]係啊.............來緊要補鐘啊~

    回覆刪除
  2. 我都覺得考車係人生最大的挑戰,嚇到史史下!加油,下次一定得!
    [版主回覆04/18/2013 15:50:17]一開始已經衰o左個心理壓力真係好大, 真係估唔到自己貢"滕", 唯有寄望下次啦~

    回覆刪除
  3. 加油~努力呀

    回覆刪除
  4. 考車真係好難一take pass的... anyway好欣賞妳化悲憤為食量, 下次努力再黎!!

    回覆刪除
  5. 努力,我都肥咗一次

    回覆刪除
  6. 考車肥老都好平常!我都考左2次先pass

    回覆刪除