2013年4月11日 星期四

工人姐姐返來啦~~~~~~

一連17日假, 我家工人姐姐終於係星期二平安返來了

之前聽埋聽埋好多工人個案

e家d工人姐姐, 對於我們呢d有兩件細路又有老人家睇住佢o地做o既工愈來愈唔like

所以當我一知自己有o左第二件, 工人姐姐又就快約滿時, 我都擔心佢會唔do

佢今次回鄉又擔心佢一去冇回頭 or 返來整多件我嘆    [你知啦, 我一向係災難小姐上身, 乜都擔心一餐啦]

any肥, e家佢返o左來, 個心都定o左一大半

話說我家工人姐姐唔係話好smart, 但都ok話頭醒尾, 又起碼都叫聽話

湊餅煮飯都好ok, 有咩事會出聲問 (雖然手腳慢d d 同要講清楚先會做deep cleansing, 不過都算啦)

所以有o左第二件, 更加想佢做多份約才走 (原先佢老公叫佢只做兩年)

而且e家出面好難請印姐姐, 我真的唔想再花精神時間又train另外一個 (仲要唔知佢好定唔好)

好多case話俾我知請唔請到好工人姐姐真的靠運數

好感恩我家工人姐姐so far so good (當然間唔中都有吹到你 "bear" 一聲o既時候, 但我覺得唔係好激氣已經好ok)

之前未請工人前, 去教會聽o左個講座, 主講人分享如何令家傭成為家中好幫手同一d法律常識

呢個talk我覺得好好...........

佢叫我們做mom的多了解她們, 將心比己, 諗下自己漂洋過海一個人湊人家o既bb o既感受

同埋我自己又成日諗, 自己係打工仔, 有時係公司都蛇王or數老闆不是啦, 大家都係人, 當自己企係佢o地個立場睇o野, 眼光同心態就唔同.........

而且我同99間唔中都同佢傾佢屋企o野, 了解佢屋企situation, 有時又8下佢放假做d乜貢 (從而remind下佢為o左屋企要俾心機做o野, 唔好亂來 )

btw, 我家工人姐姐幾貪靚, 出糧就會買呢買路, 但佢屋企冇人做o野, 娘家同夫家成村人(包親戚) 都係大食懶, 依靠佢份人工過活

佢d家人好怪, 成日叫工人姐姐返去印尼唔好做, 幫手照顧屋企同睇d孫.............

但佢o地連買米錢都洗晒, 成日叫我家工人姐姐寄$$$$過去

所以有時我們都好言相勸佢唔好洗晒份糧 (更加唔好借錢啦), 要留錢俾自己將來養老同屋企人

叫佢唔好買太貴o既衫 (佢初初買d $1xx-$2xx o既衫), 我有時又俾d季尾衫佢著, 希望佢慳多個錢..........

也希望佢繼續呢兩年好好照顧我們屋企和兩個小朋友啦~

沒有工人姐姐的日子, 我一起身要打掃, 之後要搞芝士餅o既lunch再陪玩, 跟住又洗衫掛衫摺衫

雖然有埋99幫手煮晚飯, 但一向唔like做house work o既我已經不斷叫救命

基本上陪芝士餅已經burn 晒 d energy, 仲要整頓屋企真的攞我命三千

所以, 我會更加珍惜有工人姐姐幫手的日子 (當然係佢面前又唔可以令工人姐姐覺得冇佢唔掂啦)







4 則留言:

  1. 原來妳姐姐唔係走左, 咁佢肯返黎都好d, 可以幫輕好多好多呀! 亦係咪因為咁, 妳又可以寫返blog呢?
    [Yan回覆04/12/2013 22:38:11]初時我睇錯左, 以為妳老公喊住唔俾姐姐走 (返鄉下)... 好低能!! 咁都好彩姐姐大駛+有負擔, 需要份工support, 講真大肚媽媽真係好難湊得掂trouble 2 ar
    [版主回覆04/12/2013 10:43:02]係啊, 佢放大假.............我之前幾驚佢走佬, 佢返來同我們講, 上機前一刻, 佢老公喊住唔俾佢走呢~~~~~

    回覆刪除
  2. 好姐姐真是可遇不可求呀!
    [版主回覆04/12/2013 10:41:43]yes, 所以唔太差我已經收貨~

    回覆刪除
  3. 我個姐姐之前又係一定要放成個月大假, 我都驚佢唔返嚟, 知佢入門口嗰刻真係好鬼C開心吖!

    回覆刪除
  4. 係呀﹗其實小朋友細個真係唔好轉工人,表面睇無咩野,不過其實對小朋友都有影響,就好似大頭妹咁...之前係舊工人姐姐先餵得佢掂,所以工人姐姐走咗之後由細碼變加細碼...

    回覆刪除