2013年4月18日 星期四

咩乳名好?!

上胎未夠3個月, 老公已經諗好一個我都喜歡的乳名叫個囡

即係e家大家都叫o既「芝士餅」, 簡稱「餅餅」

今胎一有, 老公就叫我負責諗, 佢話一人改一個好公平

可惜, 到今日為止, 我仲未諗好

梳打餅, 熊仔餅, 芝麻糕, 手指餅, 水泡餅........

諗到呢

到照到性別又諗過芝士腸, 芝士條同芝士波

因為我想簡稱都好聽d, 所以腸腸同條條就要out啦

e家心目中有3個options好似好d貢:

1) 芝士波, 簡稱「波波」

2) 豬仔包, 簡稱「包包」

3) 芝士包, 簡稱「包包」

三個之中, 老公prefer (2) 號仔, 因為佢細個個乳名叫豬仔, 所以「豬仔包」對佢來講幾fit

之不過, 我怕別人會取笑成為「豬油包」啊, 會嗎?

大家又覺得邊個好d呢?  俾d意見呀

9 則留言:

  1. 我揀3) 芝士包, 簡稱「包包」,芝士餅細佬係芝士包!

    回覆刪除
  2. 3) 芝士包, 簡稱「包包」 ^^

    回覆刪除
  3. 3) 芝士包, 簡稱「包包」

    回覆刪除
  4. 3) 跟番 "芝士" 輩...

    回覆刪除
  5. 我都係鍾意(3) 呀! 包包好親切, 又可以跟返芝士輩~~

    回覆刪除
  6. 肥寶的刨冰機2013年4月21日 下午5:03

    芝士波芝士波芝士波芝士波芝士波

    回覆刪除