2013年4月15日 星期一

BB聚@Lobster Bar & Grill at Island Shangri-La

遊記都未寫...................因為d相都仲未load

不過今日仍然都係出d out-dated post

2013.04.06 (星期六)

上上星期六, 約了茄媽同靚媽出來來了個bb小聚

做o左呀媽, 大家都發覺weekend比weekday更忙

加上我又有d怪獸, 星期六又要上堂

之後有時有朋友聚, 親人聚, 老媽同家姐姐又想weekend睇餅

e家有時我又去聽d孕婦講座

但又想安排下親子活動

工人姐姐又會放假

所以d weekend真係忙過返工

any肥, 好耐都冇見豆豆baby, 所以難得夾到時間, 當然go go go 啦~

今次揀去新地方tea

 




係Island Shangri-La o既Lobster Bar & Grill食high tea

呢樹環境比Cafe Too好坐, 好舒服呀

可能佢又安排o左corner 位o既sofa椅我們坐........非常自成一角, feel so good!

而且個high tea 食物水準唔錯, 好多咸點都配龍蝦




而我都唔鬼理戒唔戒口, 點都食d d 呢~







甜點也ok, 個焦糖cheesecake 好yum yum ~





仲有, 我至愛的scone暖暖地好好味~



整體都真的唔錯.............因為靚媽關係有電視框, 平均位位$200 (都reasonable)

不過, 我唔水$$$, 因為茄媽媽請我吃補足生日呢, yeah!!!!  (些些 )

講番d小鬼, 一隻二隻都大個晒

even 暫停最小的豆豆baby............佢真的好charm ~



 


 
今次見佢, 佢成日同我們笑............呢個階段o既bb係我至愛 (有反應又唔識講o野, so cute cute)



芝士餅一見契細佬又不斷錫鍚錫啦~



不過, 好彩佢都冇忘本, 仲記得佢老公仔XA



希望佢O地小鬼們可以keep住由細玩到大啦~

亦都希望我來緊生埋細佬b之後仲可以manage到時間同d小鬼們繼續相聚同玩玩玩~




2 則留言:

  1. 豆豆baby好鬼好cute呀!! 係mix黎架?
    [Yan回覆04/16/2013 22:53:45]豆豆baby除了輪廓鬼, 仲有孿毛仔, 好難相信100%中國人啊~~
    [版主回覆04/16/2013 14:21:48]唔係啊, 係100%中國人, 不過真的似mix, 好靚仔~

    回覆刪除
  2. Yummy food! 真係好想去試下!
    [版主回覆04/16/2013 14:21:11]唔錯唔錯, 可以好relax貢hea下

    回覆刪除