2013年4月19日 星期五

肚紋膏

襯呢幾日公司"休魚期"就出o下post先

早兩日去CKK買了set新的肚紋膏

係佢o地代理果隻韓國牌子, Putto

一套兩枝包serum同gel



之前係fb見CKK介紹, 佢話真人試驗過好work

我用o左幾日當然睇唔出咩成效 (因我上個月開始已見d紋又爆番出來了)

不過佢搽上肚好爽, 好快吸晒而味道清香, 好舒服~

但一set用會員價買要四百幾都唔叫平啊~

well, 其實我覺得爆唔爆肚紋係天生同睇年紀為主 (見媽媽會好多後生媽咪都詔冇爆紋, 真令人羨慕)

我上胎由未夠3個月就搽, 日搽夜搽end up 都爆

我上胎用呢隻 (係買大肚褲o既地方介紹用o既), 另外又用過一枝mustela (朋友送)



隻Palmer's 我上胎一路用到尾, 其實佢d椰子味我唔太like, 不過因為我冇再search第二d牌子, 所以就繼續用~

今胎我未用CKK之前, 就用O左兩枝Bio Oil



其中一枝係之前茄媽未生前陪佢去bb展買的, 當時promotion price 好似唔知$50定$60

因為sale姐姐話可以淡斑, 所以我又走去買

不過佢好油, 我用o左幾次已擺低..............點知後來有o左又可以用番

由於之後仲未諗到用咩肚紋膏好, 所以就繼續用住去, e家買要$110枝了 ~_~

唔知係唔係肚大, 我差不多一個月就用一枝呢...............

佢質地比較oily, 不過搽幾o野都好快吸收o既  ~

今胎都有聽個媽媽會d媽媽講有其他牌子都ok, 好似Clarin's

不過價錢又係唔平

any肥, 我相信搽cream點都有幫助...............如果我唔搽, 可能情況更worse!!!!!

2 則留言:

  1. 我上胎都有keep住搽, 結果個肚超大都冇爆, 但pat pat同左邊大脾就瀨野了.. 所以覺得都有d用架, 今胎梗係全部地方係咁搽啦~ 不過天生的因素真係好關鍵!
    [Yan回覆04/23/2013 22:44:26]後生都唔一定呀, 我個教友25歲咋, 第一胎已經有搽野都照勁爆紋架~~
    [版主回覆04/23/2013 17:55:26]後生同天生係主要因素~

    回覆刪除
  2. hehehe...我係用CLARINS的,真係一條肚紋都無喎﹗
    [版主回覆04/23/2013 17:56:05]你後生呢............我年紀大, 搽極都爆

    回覆刪除