2014年1月16日 星期四

一家4口@face again

2014.01.10 (星期五)

嘻嘻...........
如果大家有留意我fb 專頁, 封面同大頭貼都換o左相

因為...........
我們這一家上星期又去了face影家庭照

umm...........
對上一次去face係去年陀ing豬仔包之時 (按此回顧)

話說豬仔包百日宴時酒樓送了本coupon
當中有張coupon 係去face影家庭照 
(呢............即類似團購買果d)

剛巧我之前又miss o左佢個團購
所以收到張coupon後就上face約期
例牌菜地, 我又加多$600 upgrade個plan
可以平日夜既影同埋多10張soft copies

由於之前太懶冇預備親子衫 / 姊弟衫
影前一晚才幫佢o地兩姊弟搵d同牌子或者同色o既衫
再加套上次包包兩個月大時影的上門bb照的親子裝就算
可憐包包件要夾硬著件0-3m body suit, d 鈕差d都扣唔埋 ><

影時我家芝士餅又時o靚模上身
好合作, 成日笑........
........同埋滿場飛 @@

相反
由於豬仔包未係可以好坐到,
加上影影下夠鐘食奶,
所以他影出來o既效果就好一般

唔夠一年, face d 場景又轉景o左
佢e家有個木馬景 (不過要加$$$)
但另外d 景都改o左..........哈, 真識敗我們d媽媽$$$

隔o左幾日後lunch time 揀相
(如果想放工揀就等到1月尾呢><)
total 影o左17x張, 我一o野已經cut淨35張
(可能今次出來效果一般d)
如果唔係個sales長時間坐係到陪我揀同埋我又要趕返工
我應該可以cut到30張, 哈!

.................
不過回到家
我家相公仍然e-e-or-or我又extra俾$$$買相
................
因為第二日我們又約了人影紅葉
之前豬仔包又影bb相
................
來緊我又話去影自拍 snap
(對一個唔好影相o既人來講, 佢真的真的超級反晒白眼啦 :p)

好廢話少說, 去片片片片:















4 則留言: