2014年1月24日 星期五

自拍新體驗 @ SNAP HK 全港最chur自拍體驗館

2013.1.18 (星期六)

呢日我帶o左芝士餅同豬仔包去o左玩自拍啊~

好多謝SNAP HK 全港最chur自拍體驗館邀請呢


原來港女愛自拍呢個潮流最近已經由手機或者DC仔開始進化到用大機同埋studio了


SNAP HK 全港最chur自拍體驗館會提供場地, 攝影器材, 燈光, 道具, 服裝同怖景

成班朋友或者一家人book間房自拍ing, 係冇陌生人o既私人空間下自拍

影完即刻過相, 唔水擇日再揀相又或者再俾額外錢買package買extra 相

簡單d講, 只要帶個人同usb手指就可以去自拍 (就算冇帶usb, 去到買都可以)

SNAP HK 全港最chur自拍體驗館位處銅鑼灣羅素街28號

係時代廣場大電視對面, 真的易搵又方便


呢樹有4間房: 分別係適合2-5人o既Chok房同Bao房同埋適合2-10人o既Hea房同Chur房

收費每小時由二百幾蚊起 (e家有8折優惠, 上到去再做多個小任務仲有多個10%呢)

如果5個人book Hea房或者Chur房玩一粒鐘, 位位暫時都唔水$100, 都真的幾抵玩啊 (因為可以拎晒d soft copies 呀)

呢日我們去了Hea房玩..............


我仲叫埋老媽, 家姐姐同工人姐姐來玩埋一份呢 (可惜老公當日要OT冇得一齊來玩)

去到有工作人員教我們點影相 (基本上部機同燈光已經set好晒)


有多款怖景可揀, 想換怖景只要出一出聲, 工作人員好快就來換

道具隨便拎, 服裝隨便換............真的好free!





因應節日又會預備相關道具......我見之前有blogger 聖誕來影就有聖誕裝飾品

我們今次就有農曆新年o既道具

所以我們第一時間就影d新年相

初初仲係摸索階段, 我們仲影到好含蓄.............而且對眼有時望鬼錯o左位


由於燈光已set好, 影出來o既效果都好好, 都好有影樓feel呀, 哈~


之後就開始換下怖景同埋擺設



但係由於太free o既關係, 我家芝士餅開始失控

開始四圍走, 四圍拎道具


叫佢企定定擺post影相開始有難度 -____-"


而我開始愈影愈relax, 亦都開始周圍摷d道具同服裝玩下







even連我家工人姐姐都走去拎o左件晚裝影相呢 XDDDDDD

影到仲有5分鐘, 工作人員會提醒我們 (細心!  同時我又把握時間狂按個remote, 哈!)

貢影法, 我們都影o左百幾張相呢!

之後工作人員就會幫我們過相去自己隻usb到

成個拍攝過程都好開心!

不過我們影呢日係星期六, 所以都好多人下

間間房, 個個時段, 都差不多fully booked

所以人流比較多, 等候地方相對之下比較迫

可以揀o既衫或者件衫o既清潔程度就比平日冇貢好 (所以如果想輕鬆d影家庭照, 還是平日來好d)

不過如果自己真的唔太愛呢樹提供o既服飾, 自備亦都可以, 真的可以無限制, 超free!

我們影完時發現隔離呢間細房個backdrop好令呢..........下次再來要book呢間啊~


由於道具, 擺設, 服裝, 怖景都係自己揀自己擺, 所以出來效果可以好唔同

影完番來我再上其他blog睇, 有blog友將所有公仔鋪係地下影, 個feel原來好鬼正!!!

如果幾個朋友都係chok王chok后, 影出來一定好爆笑好正呢!


睇開我個blog o既朋友都知我一向愛買團購影相package影全家幅 (around 一年兩次左右)

e家有o左自拍體驗館, 唔水專登等有團購才買package, 隨時上SNAP HK 全港最chur自拍體驗館個網 (按此) 都可以約時間來個自家拍啦!

今次o既自拍體驗好開心, 來緊我一定會再找機會去自拍呢~

再次多謝有關方面的邀請 ^.^

更多資料:

銅鑼灣羅素街28號4摟(時代廣場大電視對面)
網址: www.snap.hk
Facebook: www.facebook.com/snaphongkong

Wtsapp: 93428101
11:00am-11:00pm
2668 6658 
chur@snap.hk

沒有留言:

張貼留言