2014年1月15日 星期三

豬仔包5個月成長報告

sigh.............成5個半月才寫5個月成長報告

這個媽媽好很懶 ><"

2013.12.27 (星期五)



踏入5個月的豬仔包仍然未識反身啊 (編按: 到e家都仲未識)

雖則見好多8月bb o既媽媽都有post video 話自己小朋友識反, 但作為第二任媽媽o既我又唔太擔心住

一來e家比芝士餅時少同豬仔包 tummy time 或者訓地墊 (這個媽媽又好很懶了!)

二來我知道隻b識反身之後換片會好煩 :p

三來個個bb生長進度都唔同, bb反身, 好多時唔水點教佢就一o野就反............好似芝士餅之前就自己成日會反半個身, e家豬仔包呢...............係"零意欲"!!!

wakakaka...........可能佢同媽媽我一樣貢懶啊!

飲奶方面, 仍舊是「六安童」..........唉, 他經常吹無定向風!

有時玩你一粒鐘, 有時又7分鐘同你KO

不過, 今胎隻臭包玩奶個人的確輕鬆過之前臭餅厭奶 (果陣都唔知喊o左幾多場)

e家............哼, 唔飲就算數 ^.^

條頸仔比之前硬淨點, 在sofa可以挨住坐, 同時都拎番之前張chair來坐..............影相方便d ma (嘿嘿, 港媽就係貢 :p)




視覺, 觸覺都比之前有改善............我一放工在門口, 他在sofa位見到我也會笑咪咪

................又係時間要同豬仔包睇布書同卡仔啦 (OMG, 媽媽我搵唔番家姐餅d舊stock tim -___-")

唔知點解, 感覺上豬仔包比較嗲, 比較女孩子氣..........



...............仲有好長同好密的眼睫毛


我經常俾佢嗲同電到暈呢 ~~~~

反之, 芝士餅一歲前個樣好papa好男仔格, 哈!

有時豬仔包都乖巧, 放他在床仔, 佢可以自己玩玩下就訓-ed

而通常夜晚last餐奶 (~12:00) 左右, 佢飲完自己就訓到8~9am

不過, 佢就間唔樹開始認人, 有時會喊呢.............而且佢一係唔喊, 一喊都幾惡下

呢個月開始勁勁勁勁勁勁勁食手指 (比家姐餅厲害好多)


佢都會食奶咀, 但兩者比較, 手指應該討他歡心好多.........有時食食下奶咀會吐出來轉食手指@@

預備5個半月後開糊仔俾豬仔包淺嚐啦, 但上次有媽媽俾4個月食o既米餅豬仔包食, 佢又好似食得幾ok...............希望佢在食方便比家姐餅好啦, 乜都食我就可以嘔少兩擔血ma ~


同家姐餅開始有互動啦, 看見家姐餅也會笑笑笑 ~


如果大家有睇我fb專頁post o既兩條片, 佢o地o既互動令我覺得好sweet............仲感動到有d眼濕濕

...........當然絕對明白遲d大家爭o野玩就唔係人貢品啦, 哈!

(想睇就記得like 芝士餅與豬仔包專貢啦)

你問我, 當然由衷希望他們兩姐弟一直都相親相愛啦

................媽媽我亦會努力身教他們

................只是都明白現實同理想點都有段距離

...............媽媽我要保持EQ保持心理預備

下個月豬仔包就半歲人仔了, 時間真的過得好快好快呢!

BB時代係至至至令人難忘.............之後1歲打要開始搵PG搵N啦 ~.~

媽媽我希望時刻要記著: 「身體健康, 天天快樂」係我由衷希望兩位小朋友獲得的至基本至重要的東西..................希望自己唔好下一刻掛住怪獸掛住比較而忘記呢點!


沒有留言:

張貼留言