2014年1月5日 星期日

我們一家四口的快樂冬至@香港愉景灣酒店 (活動篇)

續上篇.......

由於我們住酒店一晚, 間套房又貢靚, 所以我們都想多d時間hea係酒店入面

而family係呢樹o既target customers之一

所以酒店都安排o左好多唔同類型o既活動

平日星期一至五都有, 不過當然星期六日就多d啦

好似係12月個活動表有遠足導覽, 親親馬兒, 布藝紮染, 單車暢遊, 摺紙手工, stretching, yoga, face painting, 電影欣賞, 小手袋裝飾, 風箏制作等等 (有部份係收費的)

原先我好有興趣9:30am o既晨光瑜伽

......不過, 我們去果兩日都幾凍, 而且又怕老公一不敵二, 所以就放棄o左

end up 都係揀o左兩個啱芝士餅的活動

第一個係親親馬兒

由於酒店養了四匹馬 (for 旅客觀光同 for wedding 影相用)

所以我們可以去他們的馬房參觀...........


well, 膽小的芝士餅未入馬房已爆喊@@

她又失去一次可以接觸動物o既機會啦

any肥, 如果小朋友唔怕, 呢樹可以近距離接觸馬馬啊

領隊話原來全港至高同至重o既馬馬都係呢樹



由於我揹住包包, 所以都唔太敢行得太近



唯有搵老公做代表啦, 哈!


不過d馬馬真的好大隻啊~

如果再有興趣, 仲可以book架馬車車大家行愉景灣一圈

可惜我家芝士餅喊都屎, 如果唔係我們都會book來玩下


e家唯有影張相留念一下



睇完馬馬, 我們就去 The Bounty Kid's Club 參加小手袋裝飾

連呢樹都對住個大海景, 正!


小手工呢d活動的確啱芝士餅多d, 而且Papa仲可以同佢親子一番呢~






除o左手工, 呢樹仲有d玩具同遊戲玩呀~




而且當日同場另一邊仲有個薑餅屋制作活動tim


我掛住影芝士餅同佢Papa, 於是被冷落的豬仔包就............


玩到3pm我們就check-out走了 (hehe, 好好彩當日request到late check-out)

其實我自己之前未去過愉景灣

來到呢樹見到貢多老外, 而且環境清靜, 空氣又舒服, 係酒店又可以成日對住個超級無敵大海景, 入來住返一兩晚的確好有渡假feel

開始感受到點解日本人同台灣人貢喜歡weekend係自己本國都去下短trip

umm, 我覺得如果一家幾口入來住兩晚就好d, 因為仲可以再去埋昂坪360, 天壇大佛行下, 貢就唔水貢趕...........

玩完我已經想來緊夏天再帶芝士餅同豬仔包來香港愉景灣酒店再住過

到時可以佢泳池大玩特玩, 豬仔包又almost一歲, 相信會更好玩呢!

上酒店website, 佢o地有精選優惠for family:

合家歡親子優惠
歡迎親子同樂於香港愉景灣酒店──凡惠顧之12歲以下小童與父母同房且無需加床者,完全免費!我們也會為嬰兒免費提供的嬰兒床。
兒童餐飲優惠
此優惠是合家歡親子優惠的一部分。成人凡惠顧餐飲服務,同行小童即可享有優惠: 7歲或以下小童可免費享用兒童餐單上的項目; 而7歲以上至12歲的小童則可享50%折扣優惠。若惠顧自助餐,3歲以下的小童可免費享用,而12歲以下的小童則可享正價的50%折扣優惠。此優惠只供酒店住客享用。
更多資料: http://www.aubergediscoverybay.com/tc/offers/family-friendly-deals

呢樹的確好適合一家大細來玩下, 休息下呢~

而我亦都好期待下個一家4口o既trip......唔知幾時呢?!

沒有留言:

張貼留言