2014年1月4日 星期六

我們一家四口的快樂冬至@香港愉景灣酒店 (早餐篇)

續上篇........

食完步飛我們就上返房同兩位主子沐浴更衣


佢o地食完奶奶訓晒我洗埋奶樽都去搵周公


反而老公就睇埋波先訓


一張大大的King's size床, 我們同芝士餅訓都仲有好多位淨


大家都訓得好C服


平時懶床的芝士餅, 第二朝7點幾就醒o左@@






媽媽我想嘆多陣都唔得............

又難怪o既, 個view真的百看不厭





搞掂完豬仔包餐奶奶, 我們就去返Cafe bord de Mer食早餐buffet

早餐buffet由6:30am開始到11:30am


價錢好似$168/位, 不過我是package包埋的


可能有旅行團啦, 早餐都幾多人


我們都要等一陣才安排到座位


呢樹中西早餐都有, 冷盤有不同類型的火腿, 煙三文魚, 麥皮, 水果等






熱盆有中式點心, 雞扒, 煙肉, 豬肉腸, 不同類型o既蛋等等











種類大路, 基本上一般早餐講得出o既都有

另外, 有唔同飲品不停供應



而且仲有大量唔同o既麵包蛋糕選擇呢~








而且仲可以整pancake tim~



我自己早餐唔叫食好多, 所以食o左d粥呀, 粟米片同隻蛋之後都差不多夠

於是我們反而走o左出戶外嘆奶茶............


............


我覺得係呢到食早餐, 至至至正就係食佢個景!!!




對住呢個view, 成個人真的好有度假feel, 好relax 呢~







特別係我平日返工只會買個包係自己位食, e家對住呢個view, 真的一杯coffee or tea已經夠晒啦, 哈!





不過end up 都底唔住頸又再食個即整奄列 :D~




一向愛吃牛角酥o既芝士餅, 又
有得食, 你見佢食得幾滋味!





食飽飽, 叉晒電, 我們又返上房收拾下預備去玩啦~~~~~

2 則留言:

  1. how much for 2 days 1 nite package?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為日子唔同, 房間唔同, 個價都唔一樣的......所以你可以去佢個website睇睇同check 價 http://www.aubergediscoverybay.com/ ; 另外也可直接打電話呀 (有時酒店可能會有d promotion / early bird offer) ^^

      刪除