2014年1月14日 星期二

E-shop @ BeBe Dream


話說上星期在BeBe Dream facebook個專頁上見到佢o地介紹開o左個E-shop

仲話成功網購就送minimoto嬰兒濕巾2包, 而且滿$500就免費送貨


睇完我非常有興趣.......

因為BeBe Dream一向有大量minimoto貨品可以揀 (上次血拚紀錄按此)

而且我又想新年前入過批新紗巾俾豬仔包 (之前d淘寶貨好易黃@@)

所以第二日就上佢o地個網址 http://www.bebedream.com.hk/ 睇下




Oops, 原來由現在到2月28日新張期內E-Shop滿$300都可以有免費送貨服務 (不過, 如果偏遠地區就可能需要另外收費)

wakakaka, 真的好優惠 (同埋$300真的好易買到.......actually $500都唔難)

於是我9秒9就去註冊成為Bebe Dream Eshop會員


登記手續好簡單啦, 只需要入一d好基本o既資料

之後佢o地會發出確認電郵, 送到自己登記的電郵地址, 再按條link就ok

成個過程唔洗5分鐘



之後我就shop shop shop 啦

Bebe Dream Eshop個版面都易睇易用, 貨品跟種類或者品牌而分, 想睇o既o野都易搵

好似我揀「餵哺系列」, 之後仲會再細分 「口水肩」「奶瓶奶咀用品」「學飲杯及配件」「牙膠」「餐具」, so nice ~~

可能新店開張啦, 暫時都未係所有平時係Bebe Dream店舖見有o既貨品都入晒Eshop

好似我好有興趣睇下有咩minimoto家居服, e家個版面仲未有貨...........我估遲d都會update o既~

我呢d敗家媽媽, 好快就掃over $300啦 (..........sigh, 明明起初只係話買紗巾咋ma ><)

原先我以為d貨入晒購物車就要信用卡付款, 原來呢樹好nice貢貨到先付 (某程度上我覺得比較安心)



Confirm 晒買o既o野之後, 第二日就有人打電話跟進同確認訂購貨品, 送貨地址同日期

到送貨當日, 送貨又有人再打電話確保送貨地址有冇人

umm.........成個過程都幾nice同efficient



hehe.........好, 等我同大家share我買o左d乜先

第一, 當然係豬仔包餵奶紗巾啦



另外又買o左兔仔手拍俾芝士餅返學用 (學校request要小朋友帶手拍啊)



見豬仔包冇乜家居背心, 買o左呢件minimoto雙面背心



返來拎o左上手, 質地好舒服, 而且都好暖, 好啱呢個冬天著呀!  

我買呢件係1-2歲o既, e家可能大o左少少, 但出年又可以勉強著到............呵呵呵, 呢一刻o既我好似好慳家貢 ^^




另外仲買了minimoto 嬰兒洗衣粉同嬰兒柔順劑



見佢介紹話天然植物性, 不刺激嬰兒肌膚, 而且又具有清潔、除菌和辟臭功能, 所以就買來試下

總的說, 今次網購過程都順暢.............而且e家有優惠, 真的可以諗諗係新年前入定d 嬰幼用品, 貢就唔水自己抬得貢辛苦啊~

呵呵呵, 今時今日, 我o地呢d busy mom真的可以唔水出街都買到嬰幼兒用品, 用個mouse click click click 就可以連bb車, carseat 同bb車都送到上門呀!

Bebe Dream 網址: http://www.bebedream.com.hk/
Facebook專頁:http://www.facebook.com/BeBeDream.HK

沒有留言:

張貼留言