2013年1月16日 星期三

敗物: 小丸子書包

wakakakakaka, 我份人真的seafood同矛盾

上一篇仲係樹學人講理財

今篇就講敗物

但呢樣o野我自己恨o左好多好多年, 見今次貢扺買實在忍唔住啦



登~登~登~登



係日本直送的小丸子書包啊~

呢款書包我由細都恨用, 可惜一直都未用過

之前係吉之島見到要成二千幾蚊個

早陣子係日本代購fb見到, 紅色超特價只售$700

雖然芝士餅要成3年後先用到, 但我左諗右諗之下都係拍板買o左

因為價錢係我accpetable level, 我怕佢好似我心儀o既名牌手袋愈加愈貴

3年後到我想買就加到飛起 (嗚.............3年前個chanel唔水兩皮仲買到, e家....................)

嘻嘻, 我都知我好變態.............

不過, 呀Q d 諗, 我e家只是用$700買番自己個情誼結, 仲有個bonus係芝士餅3年後可以用.............

呀, 又或者可能唔水3年, 遲d芝士餅上其他班都叫佢用囉

4 則留言:

  1. it looks very nice!!
    You need to invest your money so your money can increase to match up with the higher prices of Chanel
    [版主回覆01/17/2013 10:43:25]hahaha...............有o左芝士餅之後, 我give up o左個chanel啦, 有$$都拎去養餅了:p

    回覆刪除
  2. haha~~這個小丸子書包真係好型,由二千到$700,抵啊,芝士餅又有靚書包用啦!
    [版主回覆01/17/2013 10:44:15]yes yes yes, 我朋友話佢係日本見冇折要成差不多3千啊~

    回覆刪除
  3. Haha, 我一早已經諗住買e種日本書包俾Jayden 用呀!啱key! Yeah!

    回覆刪除
  4. 我想問呢個係咩牌子架?要係邊到訂呀?

    回覆刪除