2013年1月25日 星期五

有感而發

今朝係fb見到個post令我有點失落................

話說人氣blogger Verynelly 因為昨日一篇post被讀者臭罵而決定封blog封fans page

事件再發展落去, 原來她俾另一名人氣女blogger惡意中傷, 懷疑有人眼紅別人人氣高企和贊助.............

作為讀者, 我當然失落啦............因為我追nelly個blog都有一段日子 (大概由她陀scott b 開始, 之後再追埋d舊post)

她的生活的確令我呢隻C9羨慕 (唔水為五斗米折腰, 生活又無憂同優質)

睇佢blog o既可了解一下如何享受生活, 亦都有唔同o既扮令令, 食好o野, 湊b, 甚至淘寶link 等唔同資訊分享, 加上她的文字寫得好好, 所以係我最近追睇的blog之一

可是, 因為別人的留言, 一個好端端的blog就要從此消失於空氣中

就算唔捨得, 作為讀者當然只可以尊重當事人的決定 (因為好也要保護她的家人啊)

不過令我覺得今時今日o既blog界已經唔同往日了, 原來它好似辦公室一樣有著唔同的辦公室政治!

數數手指, 自己原來都寫了6年多接近7年blog (估唔到自己可以last到貢耐)

由初初好狂熱, 日日周圍去睇人家d blog 同留言, 到因為搞人生大樹同生b就懶o左同hea o左落來, 之後生完b又再想紀錄芝士餅的一點一滴而又再度活躍番丁點 (不過都不復當年勇)

當中blog界o既轉變真的好大................

當年寫blog的人大多好純情, purely 分享自己的生活同所見所聞, 大家o既留言都好真誠, 唔開心時大家又互相十卜

因此係blog樹我認識了餓底認識了敗家, 大家成為好朋友好姊妹, 直到今天, 大家的友誼仍能保持, 這是我寫blog最大的得著!!

自從Y!BLOG愈轉愈差, 大家都少o左互相留言...............

近年多o左唔同o既贊助同廣告商入侵blog界 (嘻嘻, 好似連我呢d四打八低人氣blogger間唔中都有PR邀請), 由於有著唔同o既sponsors, 某d人寫blog o既心態可能唔同o左, 為著所謂的名利而出賣自己or抵毀/抹黑他人.............

你問我鐘唔鐘意有免費產品試用or出席活動, 我一定唔會好清高話唔愛囉!!! 

我係C9, 我當然愛吃「好味、啱口味」的免費午餐喔! 每次收到invitation時都會睇下間公司賣乜sell乜做乜, 自己真的想試, 時間又ok就go go go; feel 唔ok時間唔夾就say no ~

寫o既時候真的由衷自己所感而寫, even有唔好o野都想分享............我想呢個才是最真實的blogger review吧~

不過, 有時我也怕別人會覺得我個blog or post 商業味濃o左

umm, 講真..........就算冇sponsors or PR, 以前去完d 好or 唔好地方食完飯 or 買o左d乜 or 做o左d 乜, 我都會寫blog同人分享

加陣就只是間唔中有人願意提供贊助而我又想8下了解下同有題材分享, 都不失為win win situation呀

Any肥, 把口生係人家樹, 一樣米養百樣人, 真的好難控制別人的想法和講法

間唔中我都會click番自己之前陀芝士餅, 搞結婚同各界朋友吃喝玩樂o既post睇番

我好感恩當年自己有kick start去寫blog, 令我可以用文字圖片紀錄了不同的大事小事開心事芝麻綠豆事, 次次睇番都好開心的!

就算冇產品試用or PR邀請, 呢個blog還是我的blog, 是我自己發表自己生活點滴的地方............

希望我可以繼續捍衛我的小地盆

2 則留言:

  1. G,  blog 都人面全非了,我都好開心曾在blog初期留下好多生活無聊點滴。又識到你地。
    網上人人一句其實影響可以好大亦好易照出人本質。

    回覆刪除
  2. 加油G!
    好多BLOGGER都係真心想capture一D野,又或者同人SHARE一D野,都係D好單純既目的。希望你唔好因為n%的負面事放棄呀,我想睇住芝士餅大,睇住佢嫁人架!

    回覆刪除