2013年1月31日 星期四

27個月成長紀錄

2013.1.29 (星期二)



我家臭豬餅27個月大了

說話方面, 愈來愈可以講到句子同表達自己

早兩日指住我塊面話: 媽咪塊面有墨!

又同我們講: 好耐冇去迪士尼?!

哈..........上堂好似定o左d~

不過, 我仍然冬眠期, 懶過隻象冇乜再教佢新o野貢

日日放工都只係同佢玩下玩具 or 落公園放下電咋

其實佢o地呢個階段, 應該不斷吸收吸收再吸引

sigh...........我真的好抵打



最近芝士餅好愛揹背包, 係屋企, 出街都要自己揹..........哈, 希望唔係3分鐘熱度, 以後自己拎返晒自己d行裝出街就好了~




聽99講, 她愈來愈喜歡返學啦!

早陣子打敗枚請了一星期假, 初初都怕好一返學會唔識應

感恩又冇呢個情況, 而且e家放學都乖o左好多肯自己行啊!  加油啊~~~~






打blog之際, 又收到好消息.............之前interview o既另一間so-called女子龍校都收o左芝士餅入上午班

真的估唔到 (因我同老公見完覺得芝士餅表現一般, 因她等o左個幾鐘都呆滯晒)

身為細b, 芝士餅今年interview有貢好成績真的令我意想不到, 好好好感恩!

但同樣地也令我們好頭痕, 太多選擇又令我們有選擇困難症

雖然好想入龍校, 但佢o地d小學下下都私校, 將來如果再整多件, 我們真的負擔唔來..........

但現階段放棄又唔知點 (因為到小一大抽獎又好懊惱)

噢.............seafood G 又來了!!!!

any肥, 我現階段唔會將煩惱帶俾餅, 我仍然希望她能開開心心健健康康地成長

大愛我的豬仔餅

3 則留言:

  1. 芝士餅好叻叻呀!
    [版主回覆02/01/2013 11:54:19]真的好感恩........也好好彩呢~

    回覆刪除
  2. 你地就好啦~ 咁多間都收餅餅~
    我黎緊 sat 去 in 崇真 n 班, 真係好緊張, 因為鴨肶對住陌生人唔肯講野, 連 say hello 都唔肯做, 真係頭都痕...
    [版主回覆02/01/2013 11:58:54]relax d 啊........除非你揀o既係n班直升上去, 如果都唔係o既話, 可以輕鬆d啊, 因為見n時大部份都around 1歲左右, 好難expect佢o地好聽明指令~

    回覆刪除
  3. choose the best school, even if it is expensive.
    [版主回覆02/01/2013 11:59:20]umm, i will try my best to work hard n earn more ~_~

    回覆刪除