2013年1月23日 星期三

產品試用: 太陽暖暖包

話說上個月(即係去年的12月) 收到有關marketing邀請試用暖包




由於我自己一向有用開暖包暖蛋, 所以有試用都樂意試試

之但係, 我e家又冇冇生芝士餅之前貢怕凍 (唔知係唔係當年坐月補o左身呢?!)

所以收到之後一直只係放o左一包係手袋到冇用過

不過早排d 天氣忽冷忽熱, 有時著多o左, 係公司同地鐡都係焗到想屎.............好啦, 著少o左夜晚放工又陰陰寒

正正就係上星期我著少o左件衫, 返工一落樓就覺有d涼, 之不過又趕唔到再返上屋企換衫

好彩醒起呢個暖包!!!

於是拎出來撕開個膠袋搖幾下, 個暖包就慢慢發熱啦.............拎住係手暖下身都幾好



雖然佢隨5包裝跟o左個小布袋for裝個暖包入去



不過我試過擺o左入去之後就唔夠暖, 還是直接拎住個暖包好d ~

如果想再暖d, 將個暖包擺入褸袋一陣再拎出來, 效果更加正啊

雖然包裝說明熱量持續20-24小時, 但我就覺得冇貢耐 (可能仲要depends當時室外氣溫吧)

但至少由我返工到放工over 12 小時都有溫暖效果

所以萬一來緊d氣溫又急降, 大家又著唔夠衫, 大家都可以考慮即刻買番個暖包暖下身

p.s. 係惠康, 7-11, Circle K, 屈臣氏都有得賣啊~

沒有留言:

張貼留言