2013年9月17日 星期二

芝士餅34個月成長報告

2013.8.29 (星期四)

好.........寫完細佬佬就寫家姐姐啦~

呢個月我只可以用"失心瘋"來形容芝士餅!

估唔到豬仔包o既出現, 對佢有著如此這般大的衝擊

 


















佢一方面好肉緊細佬佬, 見親佢又要抱又要錫

但另一方面, 佢內心深處又唔知點唔知點貢...可能都有呷醋潛意識掛

所以小小事佢都變得脾氣臭

 











佢冇時嘅時候就是一粒開心果,一失心瘋時我內心真的想狠狠揍她!!

呢樣唔係、果樣唔啱。。。真的搞到人都癲〜
 
又成日都要痴嫲嫲(之前我或者工人姐姐陪瞓都冇問題,失心瘋期間只搵嫲嫲,中間又會紮醒喪喊搵嫲嫲。。。真的辛苦晒99)

當然想息事寧人的話,乜都順佢意,我們的日子會易過d

 

之但係,我怕她將我們的底缐愈整愈低,也擔心她變大臭四

所以我仍然盡力堅守抵缐。。。

當然換來瘋癲喊聲(其實我內心都好痛苦)

我知道。。。要個3歲未夠嘅小朋友突然接受貢多新事物新轉變,可能一時三刻接受不了 (因暑假期間我又週圍報咗d暑期班想佢消磨下時間,點知就仲賴嘢)

唯有付出更多的愛同耐性俾芝士餅

到坐月後期,決定提早出山陪芝士餅朝早去公園去playroom放下電,又去下圖書館超市逛下 (順便tune佢變返上晝班mode)

制造多d兩個人獨處的時間,希望佢知道我都愛錫的囡囡就是她!


 

經過個多星期,芝士餅失心瘋嘅程度的確有所控制。。。

我們要繼續努力喔〜

2 則留言:

  1. 加油呀G媽~
    會過去的, 芝士餅一定會是個好家姐, 俾D 時間佢啦~
    :D

    回覆刪除