2013年9月25日 星期三

真的封blog了! .......... 別了Y!Blog~

已經轉場去blogspot一段日子...........

嘻嘻, 請各位朋友 bookmark 以下呢樹啦, 呢樹啦 

http://gg-mamafamily.blogspot.hk/

講真, 電腦大白痴o既我到e家仲未係好識用blogspot

不過, 佢可以手機 / ipad 寫blog又真的好爽

得閒打幾句, 去洗手間又可以打幾句

手機有相就可以upload去blog樹

只是唔識整d介面同搵唔到d blog友仔

..................

不過.......

既然此處不留人, 自有留人處

係呢一刻仍然想寫blog就要搵地方搬............

打完呢篇blog我就會按backup掣

即係話我再唔可以係Y!Blog寫o野lu

我要告別一樹我寫了7年自家事的小地盆

一向做事冇乜恆心o既我居然可以keep住寫了7年blog

自己都暗暗俾個叻自己

感恩有個blog俾我可以記錄自己o既樹

更感恩可以識到好友, 好網友

大家可以無私的share share share

希望係新天地仍然可以同大家聯絡

我唔知道我按backup掣之後會點, 之後又搵唔扣搵得番你o地

所以如果你們係專頁或者blogspot見到我, 記住同我相認啊

我會掛念你 當星光優美

在晚空察看遠方中的角落 訴說你樂與悲

我會掛念你 當分開千里

就算我世界 有繽紛天與地

我眼內仍是你

所以為免失散同埋可以緊貼芝士餅與豬仔包最新的生活趣事, 大家快d Like 佢o地個專頁啦

2 則留言:

  1. add左妳落友好網誌啦, 其實我都未用熟blogspot, 一齊努力啦~~

    回覆刪除
  2. Wanna ask you, how to make the Facebook page icon in Blogspot?

    回覆刪除