2013年9月30日 星期一

我們的中秋節2013

為免失憶,還是記錄一家四口過的第一個中秋節。。。

2013.09.18 (星期三)

一家四口去維園綵燈會


怕正日太多人,還是一家四口迎月去

我覺得今年除了那個用水樽砌成的巨型花燈夠特別之外,其他都好似比往年失色和少。。。






不過迎月日人唔多,我們就可以CC服服行個圈


 可惜豬仔包仲太細,也不敢留太耐。。。出年一家人可以去草地果邊hea住賞月呢!



2013.09.19 (星期四)

正日上半場單拖帶芝士餅入迪士尼 

芝士餅未出發先興奮,之前同我講要玩乜玩物


可惜。。。

一入到去就超膽小,乜都唔玩><

只愛玩。。。唔郁的咖啡杯 @@


同埋玩水


之後就只愛去每個區的精品店shopping 

。。。

。。


sigh, 搞到我呢日一心想申請年卡的決定要停一停再諗下先。。。

細個仲肯入去玩,e家就爆喊 ~_~;

我原先想話得閒半日安同個囡去下樂園嫁ma,但芝士餅乜都唔玩就好唔抵呢!

返屋企食完晚飯又再同餅餅去樓下公園玩陣


以前未有小朋友,我同老公中秋一定玩通頂 (好似去BB蕉、睇午夜場再去沙灘晒月光)。。。

但有咗之後,年年都係簡簡單單平平淡淡一家人過。。。

真的平淡是福~

4 則留言:

  1. 湊2件出街真係累! 妳地去到晚餐都好勁架啦~~

    咁斷奶之後, 豬仔包出街就要食奶粉囉? 肯接受嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去迪迪尼冇帶豬仔包呀.........佢好少出貢耐街, 佢e家食冰奶同奶粉都ok ~

      刪除
  2. 帶餅餅去多D Disney , 她就會習慣!! Don't worry!!

    回覆刪除