2013年9月25日 星期三

掛泵

唉。。。

冇鬼用的我終於頂唔順要掛泵了!

我敵不過一個月塞咗四次之苦而叫停(乳線炎呢。。。4次都發高燒)

其實第一次都有去睇醫生

不過醫生俾抗生素我食

但我唔想食(因佢都叫我食咗塞果邊胸d奶暫時唔好要)

所以當晚就自己焗身汗挨咗佢

第二日再去健康院

人奶姑娘叫我靠豬仔包把口幫拖啜鬆佢

而且都叫我唔好食藥

兩日後的確好番

所以第二第三次我都係貢做

但到了第四次,家人同陪月EE都叫我唔好再死頂

要再睇下醫生,因為我好似塞得太密

。。。

餵人奶真的好辛苦

而我又真的我太冇用

屋企雖然有人幫手,但仍然舞唔掂兩隻大小魔怪

大嘅失心瘋

細嘅成日扭抱

要settle down佢哋又要去泵奶d時間簡直全天候俾晒佢哋 (而且我用單泵,每次泵清兩邊要45mins。。。我都知埋身唔泵方便d,不過唔想令陪月家人question唔知食幾多,所以我就泵出來俾佢哋睇,而且又可以儲冰奶)

我成日覺得餵人奶同坐月係好矛盾

明明坐月期間係要好好休息調理番個身子,但人奶媽偏偏頭兩個月又會無覺好瞓

其實我今次上奶上得幾好

好快餐餐都泵到6安

至高峯係兩個單泵每邊有200ml

所以要係未返工前早貢多斷人奶路呢個decision 真的令我唔知點好 

有奶唔去餵好衰女貢

但另一方面,我又好想返工前有覺好瞓有dd私人時間

所以最終叫陪月EE整幾碗淡豆豉湯我飲



飲時感覺似飲孟婆湯一樣!

但真的好見效,一飲奶量即急降一半(不過我食ing抗生素,所以d奶都要不得)

之後再減少泵奶次數

慢慢地奶量過了幾日就得番一安



其實過了一個多星期,我仍然有谷奶同漏奶情況

有時都怱發奇想都有諗好唔好推倒從來再谷過奶

不過沒有當奶媽的日子,我可以一覺瞓天光

可以陪多咗芝士餅同豬仔包玩 

可以出街唔水計時趕返屋企

可以飲大補湯同奶茶。。。

都可以叫有d安慰

當然人奶係對BB最珍貴最健康嘅禮物

但我家豬仔包同佢家姐姐芝士餅一樣

都係食兩個月左右就冇得食 (好彩之前爆雪櫃,豬仔包仲有stock食)



呢個冇用媽媽,唯有用更多嘅愛對待包包去補償自己唔可以堅持人奶媽呢條路

所以我覺得可以堅持半年甚至更長日子嘅人奶媽好堅好偉大

我由衷的佩服她們!

人奶媽我永遠支持你!!








1 則留言:

  1. 要照顧2件, 考慮的野真係好唔同, 同埋塞奶真係太慘了, 都支持媽媽的決定~~ 不過要講, 妳真係好好奶呀, 勁, 豬仔包仲有咁多存貨, 好幸福了~~

    回覆刪除