2013年9月18日 星期三

芝士餅正式返K1啦

2013.9.2 (星期一)

時光飛逝, 轉眼間芝士餅正式入學讀書啦 (之前N班唔一定要上)

爸爸媽媽千揀萬揀,終於都選定e家呢間學校俾芝士餅



叫做龍校。。。可以100%直上小學,而且仲有中學

希望叫做少d升小一壓力,等我呢個怪獸媽媽可以叫做冇太大擔憂 (即係仍然有啦:p)

芝士餅可以輕輕鬆鬆鬆、快快樂樂渡過呢三年

也很感恩細佬佬豬仔包提早出世,我可以係開學前坐完月,好讓我可以陪家姐姐返3日適應班

呢3日適應班,家長仲可以跟埋校車坐呢!

其實由下午班轉上午班,都真的要時間適應

之前聽Ken Sir講座,話要早兩星期開始同小朋友調教番個返學mode

所以我都提早叫芝士餅瞓覺同起身

不過呢期正值芝士餅「失心瘋」,叫佢瞓覺真的心力交瘁

反而叫起身就好d d (因為媽媽出山帶佢去公園放電)

但真的好感恩,係返學之前,瘋癲餅嘅失心病情有所控制

第一天返學,唔多水費力就可以起床梳洗

第一天的校裙look



。。。個書包大到呢(入面有套extra底同面衫、冷氣外套、雨褸、杯、毛巾盒、口罩)

不過之前開家長會,校長叫我們由細培養佢自己揹,家長唔好幫手,所以我都叫芝士餅靠自己!

大約半小時車程就返到學校,放低書包係自己個櫃到就可以去操場玩

有得玩芝士餅當然開心啦〜
 
 

 
 
之後夠鐘就排隊分組入課室

學校呢三日採取漸進式方法令小朋友適應

第一日家長拖住小朋友入課室,之後玩親子活動

第二日就小朋友行先、家長之後才入課室和坐後排觀課

第三日就家長目送小朋友入課室後就去另外課室與校長見面,到小朋友放學才接他們

芝士餅起初見要同我分離都好似有d眼紅紅,不過見我坐後排同埋有老師draw attention,佢好快又投入課堂活動了
 
 
 
其實小朋友嘅適應力真的比我們想像更多!

好像茶點時我要去泵15mins奶,返來見芝士餅自己一個人坐係到(其他同枱同學仔有父母陪)都冇扭,也可以一個人安享茶點〜

另外佢跟老師去wee wee時我偷看她,原來她已經可以自己除褲著褲抹wee wee自行去洗手 (係我太直昇機了,在家個大人塔仍然帶她除褲著褲抹wee wee。。。)

同之前間學校比,呢樹冇精美嘅手冊學生証同校服等,而且冇教科書同唔多功課

不過校長同家長會代表都話呢間學校係簡樸、訓練小朋友自理有禮、讓小朋友開開心心從遊戲中學習

到K3時就會發現小朋友日日返學玩之餘都學會了很多東西。。。

希望啦〜〜〜〜

你們知我幾怪獸,正當係fb見其他媽媽d小朋友返學一陣子已學會了呢呢路路,我呢個低B媽媽又暗暗比較。。。

其實明知不應去比較,但我呢個煩人又去自尋煩惱。。。

乜我最基本嘅希望唔係想芝士餅天天開心快樂咩?!




e家放產假,日日接送芝士餅也見到她的happy face
 


老師打電話來都話芝士餅開朗健談,喜歡答問題。。。

我應該感恩才對呢!

在此繼續祝願芝士餅每天也快快樂樂上學,認識多d同學仔,溶入學校生活,好好享受無憂的幼稚園生活!!


4 則留言:

  1. 芝士餅好叻女, 好快就適應新學校!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為呢間學校個theme以遊戲中學習, 日日返去玩, 所以好開心~

      刪除
  2. 學校個操場好靚呢﹗有露天操場的幼稚園...真係我的 dream school...

    回覆刪除
  3. 芝士餅穿了校服... 大個女咗好多!

    回覆刪除