2013年9月17日 星期二

豬仔包一個月成長報告


唉............

係日月無光的日子

o既苦惱於如何處理兩隻大小魔怪

又煩惱係邊樹繼續寫blog好

.................

結果豬仔包第一份成長報告拖到e家

2013.08.27 (星期二)


豬仔包出世時重3.235kg, 出院: 3.05kg

第一次後去健康院: 3.05 kg (黃疸指數高o左好多)

好彩幾日後再返健康院時回升: 3.23kg

兩星期大再去健康院check黃時: 3.56kg

一個月再返健康院打針: 4.56kg

第二日媽媽乳線塞o左又去健康院請求時: 4.65kg

呢個成績表好感恩都幾理想, 也為人奶媽打了支強心針 (不過我唔可以叫做全人奶媽, 因為豬仔包初期退黃同每晚overnight果餐都有食奶粉的)

同家姐姐比真的好唔同, 豬仔包永遠未夠鐘食奶就喊食 (芝士餅就過晒鐘都唔願食)

由初初第一個星期每2小時一次, 到一個月大時就3個半小時左右食一次

已經可以食4安奶啦~


訓覺方面就唔太好, 人家nb baby 應該成日訓

但我家小王子就唔多願訓, 成日眼仔碌碌

至愛人家同佢傾計, 佢就會笑

排泄方面都幾好, 片片次次都濕同埋每日一poo (不過因為食人奶, 所以好水呢!)

除了初初出世時可能我未上奶, 佢片片唔夠濕同埋出院後第一次去健康院時黃疸指數高o左 (240度) 醫生建議補奶粉之外, 之後真的好感恩豬仔包各方都so far so good~

希望豬仔包繼續keep it up...........做媽媽o既, 只要小朋友身體健康, 開開心心已經係最大的希望啊~

7 則留言:

  1. 我都好期待chloe妹妹滿月的日子呢~~~

    回覆刪除
  2. 豬仔包肥肥白白好可愛!人奶媽媽再辛苦也值得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個媽媽其實好鬼冇用....e家已經掛泵啦~

      刪除
  3. 豬仔包肥肥白白真係勁可愛呀~
    令人睇到好肉緊, WAKAKA~ >3< ~
    媽媽加油 ~~~

    回覆刪除