2013年10月1日 星期二

豬仔包兩個月成長報告

2013.09.27 (星期五)

真的快過打針...........

貢就兩個月了!!

豬仔包由一舊小粉團變成了小BB啦 ~



好可惜媽媽係呢個月就掛了泵

豬仔包食埋冰箱o既冰奶就變成奶粉B lu

而且因為家姐姐芝士餅呢期d情緒同行為態度好有問題 (我叫佢: 失心瘋)

所以我大部份時間都係focus响大果個到

可憐豬仔包我每日只係俾得好少時間佢..........



只是間唔樹抱o下傾陣計, 好大部份時間都係其他人照料他



媽媽我真的好冇用, 仲未可以做到對兩個公平d......

家姐姐芝士餅看似好錫細佬佬,但有時太肉緊好大力整豬仔包,睇見都驚.....



我已經有d擔心返o左工之後都唔知點handle好.......

講番成長報告, 豬仔包e家一日約5餐奶, 4小時一次

......都可以叫做戒o左夜奶

通常last果餐12點~1點食, 跟住到第二朝6~7點食

e家食150-170ml

成日扭人抱, 唔抱可以喊足個幾鐘都唔收聲



但又唔愛食奶咀........所以安撫唔到佢 ><

仲有唔愛訓, 成日都唔願nap

同人傾計就好開心




兩個月正日返健康院



體重有5.87kg, 身高60cm, 頭圍37.8cm

感恩全部都lie on 75果條curve

係健康院呢日要打4合1同肺鍊兩針, 打時當然喊啦, 不過好快就收聲了

當晚有d燒, 幸好食o左一次退燒藥就冇事

來緊下星期就再出去打hib同食輪狀, 希望都冇乜side effect 啦~

其實媽媽我一向好like粉團bb

可惜我冇好多時間分配係豬仔包上

次次抱住你時我都好feel sorry



e家愈來愈發覺湊兩件絕非易事

當中如果仲有處理臭四兒童就更加人都癲

由衷配服冇工人姐姐的FTM......一個人可以湊兩件做家務之餘仲可以上網

我呢..........就好似樣樣都處理唔好貢

不過..........e家煮到來就要食


為咗兩隻小魔怪,我要努力啊~

3 則留言:

  1. Don't feel sorry!!媽媽已經做得好好啦, 同常都會少D時間陪呀! 不過, 大D可以一齊玩就好好多!! 加油呀!

    回覆刪除
  2. 我以前成日都聽人講孻仔孻心肝... 但生完個細之後就覺得唔係... 當大嗰個好痴身... 基本上真係完全冇時間俾個細... 成日覺得大嗰個已經有感受... 唔可以 ignore 佢... i also feel very sorry to my little girl...

    加油! 祝你好快可以取得平衡啦!

    回覆刪除
  3. 湊兩件絕非易事--> 好同意呀, 同埋真係好難唔偏心大的, 雖然依家我每日放好多時間o係chloe身上 (埋身冇辦法), 但心思都係掛住大的... 一齊再搵下個balance啦!

    回覆刪除