2013年10月22日 星期二

難得睇戲之《誰調換了我的父親》

2013.10.14 (星期一)

已經好耐冇入戲院

成日都想睇邊套邊套戲

但........時間上好難配合

就得d細路又就唔到老公

收到優先場飛, 剛巧公眾假期而我又未返工

仲要夜場 9:50pm, 可以家庭樂完先出去.......



wakaka 終於可以入入戲院了, The One 呢間戲院我第一次來呢 (好out精呢)

呢套《誰調換了我的父親》係日本片

誰調換了我的父親

故事講述精英分子野野宮良多(福山雅治 飾)相信,人必須靠自己的努力去爭取一切才算成功。他擁有完美學歷、令人羨慕事業、美滿家庭,更深信自己是社會上的勝利者。



然而,一通醫院的來電,卻對良多完美的人生,開了一個始料未及的玩笑…當年醫院弄錯,將他家的孩子跟另一家對調了。悉心栽培的6歲兒子慶多(二宮慶多 飾),竟是別人的孩子。他與妻子決定拜訪齋木雄大(Lily Franky 飾),親眼看看自己的親生子。


齋木疏晴(黃炫升 飾)頑皮、好動,如同脫韁野馬,個性和表現與自己精心養育的「乖仔」南轅北轍,這使良多的心情更為矛盾及複雜…

一夜之間,良多的人生出現了嚴峻的難題:他該執著於血緣,還是選擇一直陪在身邊多年的「兒子」呢?而已渡過的6年的家庭生活將如何處理﹖「愛」又該如何量度?是枝裕和導演再以日本家庭為題,展開成為父親的必修課。

完場見到吳麗珠comment套戲


套戲故事清楚簡單

睇完好似淡淡的

不過就帶來一個問題 ––– 就係叫我們深究「血緣」及「養育」的關係

戲中大家兒子調換o, 6年之後係唔係就貢調換番就ok?!

「親娘不及養娘大」呢句說話又係我腦海出現………

因為做o左人呀媽後就會知道「生」小朋友都唔叫辛苦如何「教」好自己的孩子才更難更具挑戰

小朋友係好係壞係人係鬼都好靠父母呢!!

戲中福山雅治就好似e家好多中產父親貢為優質生活而終日埋首工作忽略妻兒同埋好怪獸貢train個仔做人中龍

相反另外一位父親Lily Franky只是鄉下一間細細o既雜貨店東主但佢o地一家五口不拘小節,生活愉快

呢點又令我反省身為父母特別佢o地細個o既時候真的要多陪他們d親子d快樂o既時光一去不復還呢~

到佢o地大晒有自己o既生活我們變老鬼時想去追他們都冇力啊!

而且我深信, e家多跟小朋友親子小朋友一定快樂,o地大個o左都會愛同父母溝通~

為此我們各位家長要努力啊!!!!!

公映日期:31/10/2013

沒有留言:

張貼留言