2013年10月31日 星期四

豬仔包3個月成長報告

2013.10.27 (星期日)

 

一向都知時光飛逝

 

生完第二件更覺d時間唔見洗

 

真的話貢快就3個月

 

原來我家豬仔包已經3個月人仔



 

而我………..感覺仍然好似生o左佢冇幾個星期貢

 

Oh no ~~~~~

 

3個月同芝士餅比比例上放係豬仔包o既時間真的唔多


 

自從冇餵人奶就少o左同佢一對一o既親密接觸

 

不過…….抱佢同佢傾計o既時間又比做泵媽時多o(因為果陣我成日掛住泵泵泵)


 

而我o既冰奶存貨亦剛剛係10.26呢日正式食完

 

豬仔包就正式成為全奶粉B~


 

講真我好明白母乳o既好處………真的好多好多~

 

不過我實在handle不了時間自問自己真的好冇用,唔係super mom 可以一打十

 

所以如果係親子同泵奶要我二揀一我就揀o左前者

 

嗚嗚嗚……..希望豬仔包第時大了體諒媽咪啦~


 

呢個月因為冇再去健康院所以唔知身高同體重

 

Umm, 我估點都有d增長因為抱佢一陣都攰啊~~~~~

 

E家一日5餐奶每餐150-180ml

 

雖然冇芝士餅貢厭奶但都幾玩奶…………..sigh ><”

 

平均玩45分鐘一埋樽會扭身扭勢或者爆喊 (反而初初出世唔係貢><)

 

間唔中才可以15-20分鐘KO枝奶奶

 


自從陪月EEo左同我返工之後扭抱情況「差」od ^^

 

擺佢係high chair 搖下或者同佢傾下計都叫ok

 

唔通佢知道屋企冇貢多人係樹?!

 

o左夜奶可以由12last餐奶去到第二朝7點幾8點食下一餐

 

呢幾日終於成功勒佢痾poo poo 

 

豬仔包比芝士餅更愛講o成日e-e-r-r 好搞笑



 

一早起身同佢打招呼傾下計就笑笑笑

 

真的好sweet!

 

今胎少o左同佢tummy time 同玩圓點卡

 

嗚嗚嗚d time management 真的好差勁啊~~~~

 

 


4 則留言:

  1. 生咗第二個... 啲時間真係十級唔見洗呀!!! 我都覺得好唔夠時間陪細嗰個...
    btw... 豬仔包肥嘟嘟好可愛呀!!!

    回覆刪除
  2. HAHAH...其實我覺得你好叻架啦﹗有 2個真係唔可以同得一個嘅時候比﹗不過佢有家姐同佢玩,佢一樣會好開心架﹗

    回覆刪除
  3. 豬仔包真係好得意呀, 姨姨已經好掛住佢啦~~~~
    可能我埋身啦, 覺得陪妹妹的時間多過Matthew好多, 好掛住哥哥就真!!

    回覆刪除