2013年10月4日 星期五

芝士餅35個月成長報告

2013.09.29 (星期日)

仲有一個月,芝士餅就足3歲了!


















將會係一個真真正正的小童。。。

。。。好似食步飛、坐車、去樂園都俾錢(哈,我呢個cheap精媽媽第一時間就諗到呢樣嘢!)

另外代表佢進入了terrible 3 嘅階段

呢個時期的她知d唔知d,又愛每事問

講嘢有時咀gel gel、有時有紋有路、有時語出驚人、有時嚇鬼屎你、有時異想天開、有時好窩心、有時又激氣。。。



作為父母,我們會面對更多的挑機@@

EQ同AQ都需要不斷提升

更加要equip自己去面對如何處理小朋友的情緒同成長問題。。。

。。。我都幾深信3歲定80呢個道理

e家仲唔tune好,真的怕愈來愈難教!

有時芝士餅的失心瘋,我真的無言問倉天

好似之前睇書聽talk的道理也用不著

 
今個月芝士餅失心瘋的病情,隨著返學好似有所改善
 

 
終於唔係只扭99一個

我陪夜晚或者工人姐姐陪下午nap都可以

但骨子裡仍然有問題。。。

間唔中都扭計

 

而且唔知點解返咗學之後愛話d人/物件曳曳

好似張紙掉落地就話張紙曳曳

自問自己從來唔會貢冇同餅講嘢

都唔知係學校同學仔定邊樹學返來

講嘢愈來愈gel咀 ><

放假長的日子,面對過度活躍餅就頭痕

 
 
我知。。。唯有附出更多嘅心機才可overcome現況




媽媽我要加油!

芝士餅要加油!

一家人要加油!

8 則留言:

  1. 可能弟弟出世, 芝士餅都需要時間適應, 媽媽努力呀!

    回覆刪除
  2. "作為父母,我們會面對更多的挑機@@ EQ同AQ都需要不斷提升"... 真係好有同感!!!

    回覆刪除
  3. 我黎緊都要面對matthew仔的trouble two, 大家一齊加油加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. matthew仔應該冇芝士餅貢失心瘋啊......不過大家加油啦^^

      刪除
  4. Gigi mama add oil ^^
    Cheese cake add oil ^^

    回覆刪除
  5. 大個啲應該冇咁失心瘋架喇, 慢慢教喇 加油呀!
    細佬好可愛呀~

    回覆刪除