2013年10月11日 星期五

[she mom.com 產品試用] 韓國LJH Cosmetics醫​學嫩肌水漾美白系列

早排又收到she mom.com mama panel 試用大使o既email, 今次我舉手想試用韓國LJH Cosmetics醫​學嫩肌水漾美白精華 及 醫學嫩肌水漾美白面霜



我陀ing豬仔包時出o左好多斑斑, e家都生完, 係時候要執番好自己, 如果唔係就愈來愈肥C9呢 ><

剛巧家中的精華素同面霜又差不多用完而試用list中又有美白產品就舉手想試用, 嘻嘻。。。係時間可以試新產品呀, 哈!

近年韓國化妝同護膚品都好多推入香港呢個market

我呢兩年都係主力用韓國護膚品, 因為都貪佢價錢合理而質數都幾ok

好似今次試用o既精華素同面霜, 價錢只係$229@ 50ml, 買來用都的確唔肉赤啊!



自問唔係beauty blogger, 唔可以好似佢o地貢細緻寫用後感, 不過我就盡力寫低用o左LJH Cosmetics醫​學嫩肌水漾美白精華 及 醫學嫩肌水漾美白面霜呢一個星期o既感覺啦~

LJH Cosmetics Doctor’s Care+ 呢條line係集美白抗皺、保濕滋潤多功能於一身,同時仲可以控制面上油脂分泌,一枝具多種功能就至啱我呢d懶媽媽啦!

洗完面toner後用精華素,之後再搽面霜就搞掂,唔水搽n貢多枝嘢上面,「簡而快」對我來講好重要!

另外,我好怕d護膚品上面後好笠,試咗LJH嘅美白精華素同面霜,感覺清爽不黏膩,兩隻產品都易推, 而且搽完好快吸收。。。不過,正正因為吸收快,我覺得佢比較適合春至秋呢3季,如果冬天用時就可能就覺唔夠潤〜

另外有少少comment就係枝精華素枝泵比較難o即d精華素出來, 唔能夠一take過, 要o即幾次先得~

睇番資料,原來呢條line的產品含多種天然成份(大豆、白茅、槲寄生、雪絨花,馬齒莧提取物等),可以改善肌膚暗沉膚色,減少皺紋,修復肌膚細胞,提升肌膚彈性,減淡色斑。。。

當然護膚品唔係仙丹一搽見效,而且美白用品嘅成效一般都要長d時間先見到,所以用咗一星期嘅我唔能夠話佢可以好美白!

之不過,用咗呢個星期都冇敏感冇不良反應,之後再化妝d粉都貼面冇撲(有時我用d唔啱嘅cream又或者塊乾得濟化妝上粉就會知道),所以都可以叫感覺良好

而且搽完精華素同面霜後,塊面都有一陣明亮透白feel。。。以貢嘅價錢來講,都叫抵用呀〜

大家有興趣可以去萬寧睇睇〜

2 則留言:

  1. 我好懶, 今埋妹妹後完全冇護膚... 依幾日皮膚開始投訴, 睇黎我都要做下野了... @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩位靚媽,我同意一定要最好護膚不化妝

      刪除