2013年10月29日 星期二

家校合作

唔知係唔係間間幼稚園都係貢

芝士餅e家間幼稚園好著重家校合作(因為芝士餅之前讀N班時學校冇乜提及呢)

貢我都好贊成o………..因為小朋友e家呢個年紀接觸最多就係屋企同學校

大家互相合作同溝通彼此了解正常來講對小朋友發展係事半功倍呀

o左學冇耐學校都搞o左好多

好似未開學就有家長日brief貢介紹學校同老師

跟住家長陪小朋友返學olast day, 我們安排同校長主任見面了解家校合作計劃

每班要選出兩位家長代表作為學校同老師溝通o既橋樑

學校又鼓勵家長參與家長義工o既工作 (regular o既圖書角同學校大型活動)

另外學校為o左我們幼兒班家長,安排o左一年4o既種子家長講座同分享會由畢業o既家長同我們作有關親子講座同小組分享

早排又舉行o左家校聯誼大會最後一part又安排各班班主任開會了解學生學習情況同教學進度

雖然唔係compulsory, 不過可以o既話我都想盡量參與同出席

希望多d了解學校從而了解芝士餅o既學校生活

So far 芝士餅同我講佢返學係開心的

不過佢就唔可以好似db同學仔貢 detail講佢返學o既情況我聽

有時我問佢返學做d佢話唱歌…….之後再問佢唱咩歌芝士餅就會話唱歌咪唱歌law, 又或者唱媽咪歌(真的激屎)

雖然老師叫我不用擔心佢話小朋友大o左自然就會講

但我呢d seafood monster parents 當然想知多

好似剛剛o既家校聯誼大會係課室開完可以周圍行下

仲俾我見到芝士餅張圖畫呢



Hehe, 做媽媽就係貢見到自己囝囡d o野就好開心興奮

立時影低佢留念

而剛剛星期六又有種子家長講座同分享會,share下小朋友情緒管理

希望我來緊有時間就寫下分享會d內容同大家share下呢~

沒有留言:

張貼留言