2013年10月10日 星期四

豬仔包揹帶:Babybjorn Carrier One

話說......

生前出席過LadyQooza X Telford Plaza mama blogger gathering

 


當時Mothercare代表介紹o左BABYBJÖRN 最新o既Carrier One 揹帶

雖然都知道BABYBJÖRN 呢個品牌, 亦都見d媽媽討論區讚好佢o既揹帶, 而且當日event示範時見到佢可以有4種揹法 (newborn, inward facing, outward facing同back carrying), 適合初生至3歲小童使用, 當時都覺得佢係唔錯o既...........

之不過, 我自己有條ergobaby用開, 又用得好地地, 加上自己一心覺得揹帶就係要等bb條頸仔硬o左, 3/4個月打後才用 (呢個定律好似理所當然貢)......而芝士餅nb時唔係手抱就坐車仔出街, 所以真的冇考慮過會再買揹帶!

之不過生完豬仔包就開始發覺有問題.......

豬仔包勁扭抱 >< 

芝士餅勁失心瘋>< ><

媽媽我勁手足無措 >< >< ><

一家人想一拖二出街, 或者有時係屋企想free下對手出來上網就好似有d難度

朋友借我用的sling同之前自己係cck買的sling都好似handle唔到貢 (當然用開sling的人就覺得好方便易用)

之後有d媽媽傾開..........

有媽媽話ergobaby加baby insert就可以nb用, 我問茄媽借了但自己又係用唔得好 (只怪我呢個媽媽太豬 -___-" )

有媽媽買就了BABYBJÖRN o既Carrier One 揹帶, 勁讚感覺良好

之後又再多幾位媽媽買了Carrier One都有好評

於是我就上BABYBJÖRN o既website睇多次資料

原來BABYBJÖRN呢個品牌由1961年開始就生產bb用品, 佢o地由70年代開始已經生產baby carrier, 之後不斷改良.......

而且個instructional video 又介紹得幾清楚
http://www.youtube.com/watch?v=AX6-SwrN7cQ

跟住去埋Mothercare試用 (hehe, 我堅到搵芝士餅做model, 因為條帶係max 33lbs)



一上帶的確感覺良好, 揹芝士餅都叫可以

之後回家再拎隻包用.............噢!  feel soooooooo good!!!!

因為條帶有兩個長度位 (一個係newborm position, 由nb 8lbs 就可以用, 另一個係baby / toddler position, max. 可以用到33lbs)



而另外腳位都有兩個 (開拉鍊就係垂直for nb, 拉閉條拉鍊就好似坐係到貢)

同ergobaby比, 我覺得佢背部個support做得好d, 所以nb都用得

豬仔包一上帶我就feel到個背脊同頭仔好support, 唔會fling來fling去

hehe...........呢一刻我自己覺得自己敗得正確, 呵呵~

媽媽又可以好輕鬆貢揹住豬仔包哨街啦~~~~

有o左carrier one 之後, 媽媽真的多帶o左豬仔包出街, 哈!




用o左一排都真的唔錯, 而且豬仔包次次上帶都C服到大覺訓


 
 
 
 
 


起初我以為條帶好似好焗身貢, 原來唔係bor, 豬仔包用兩三粒鐘都冇乜出汗



而且條帶好輕身, 我見instructional video個男人可以將條揹帶摺到好細, 不過我到e家都未識呢 ><

so far 我覺得自己一個上帶落帶都易 (不過ergobaby會再易d, 但唔知係唔係因為我用ergobaby時, 芝士餅已over 9個月人仔, 貢一定硬淨好多)

Any肥我就覺得自己敗得正確...........

做咗人呀媽,捨得買BB產品多過自己嘢

呢個月敗o左條揹帶,我部clarisonic又要遲d先買啦, wakakakakaka ~

3 則留言: