2014年3月11日 星期二

我的生日@2014

2014.02.25 (星期二)

呵呵呵, 我年年的生日紀錄都好似delay再delay

今年生日冇take birthday leave, 如常返工

因為.............個b-day leave 係情人節果日已經apply o左來同芝士餅返學見家長 (芝士餅學校都幾多活動, e家先年頭, 所以唔貢亂請假住)

而且我家相公轉o左工之後又忙到屎, 一定唔會請假同我們去海洋公園 ~.~

加上正值公司忙, 睇《星星》忙, 所以我自己都冇plan自己生日食乜好

老公當然又提議去食佢至愛 mr. steak 同另一間小店食牛排, 唔係我心水, 我當然reject啦 ~

打邊邊咩, 情人節又食o左.............

之後又諗飛甩囝囡二人世界好定四人行好................

二人世界就可以去fine dining

奶奶就叫我們兩公婆sweet sweet 下, 佢話幫我睇兩隻小鬼

叫我們平日weekend才親子, 難得生日就relax下

yes, 如果四人行, 我一定食而不知其味!

但............今年係第一年一家4口一齊過生日 (上年生日時豬仔包在我肚肚呢)

如果我自己生日呢個叫幾重o既日子冇我兩大至愛陪我, 我估我會失落的..................

哈, 第時老來囝囡大晒, 都唔知佢o地仲肯唔肯陪我呢隻老鬼慶生.........e家既然佢o地唔會refuse我, 我都係tiger & crab "的" 佢o地一齊去啦

end up 係太古城摷下食乜好.............

有諗過East同北京樓, 不過end up 揀o左呢間



見未食過, 而dinner set 個價又可以接受就lunch time 去book 枱

夜晚來到人數唔多, 得幾枱客, 所以服務唔錯

食物方面, 魚生也新鮮..............炸物也ok





不過鐡板燒同和三昧 / 花盃就冇得比lu  (不過如果食普通dinner set, 約$150/位都可以啦)







感恩豬仔包食完奶奶就nap nap, 睇少一個我都起碼食到o野落肚

佢果樹如果食蛋糕要收$120

cheap 精的我就影張相回家才食, 哈 ~~~~



呢一刻, 攬住佢o地幾隻o野就大滿足啦, 也慶幸自己話一齊食

一家人............緊緊靠在一起就至開心啊!

同埋加映:

我的第一餐慶生飯@北京老家 with 事頭婆 & 大少奶


另一餐生日飯@Yamm with Iron Legs, 呢樹個lunch buffet 又好番好多wor..........仲有即開生蠔任食, 果汁任飲............仲仲有我至愛龍蝦粥, yeah!


早排星星毒上身, 所以同事都請我食韓餐慶生 XDDDDDDDDD


再次多謝送上禮物的朋友們, 件件都好啱用啊~~~~~





6 則留言: