2014年3月31日 星期一

日本肝油丸.........KAWAI 呢!!!


話說............我細個比芝士餅更偏食 ><" 

好多o野都唔食, 又唔食飯 (我細個好瘦嫁 XDDD)

所以由小學開始我老媽就俾KAWAI EC 美肌維他命我當supplement食 (因我連魚肝油都唔肯飲)

當時o既我當糖食, 其實都唔知有乜好 (因為真的好易入口又好味)

e家大o左就知道維他命E+C具抗氧化效能

美肌美白之餘仲可以增強免疫力

所以我e家大個o左都仲有食 

不過就唔係長期食, 係間唔中食一罐起兩罐止, 然後過一排又食過

早排身痕又想買來食之際, 見到同品牌o既另一款: KAWAI  Ca 梨 + 鈣



睇下description, 見一日4粒已經夠一杯奶鈣質

而且可以修補肌膚之餘, 仲可以強健骨骼, 保護眼睛

加上我見價錢平d d 之餘仲夠1個半月食 (EC一罐就1個月份量)


所以C9的我就買來試試 XDDDD

....................我想話呢, 呢隻梨 + 鈣又係好好味

連我99都好like, 因為佢唔飲奶, 所以佢都想食下來補充鈣質呢!

與此同時, 我仲買埋呢隻日本肝油丸 C20 俾芝士餅試下



由於芝士餅食生果種類又係好limited (得蕉, 梨同蘋果)

所以我都好怕佢唔夠維他命C

因為維他命C可增強抵抗力, 促進鐵質吸收及傷口癒合

而呢隻肝油丸有維他命A+D+C成份

可增強抗病能力, 仲可以增強食慾, 改善視力, 促進骨齒發育, 幫助吸收鈣質及磷質同維持肌膚健康

其實KAWAI 呢個牌子同罐上呢位小朋友我細細個都有見開 (有百年歷史), 上網睇都見佢得到一定o既品質獎項, 所以我都放心俾芝士餅食

佢o地一向標榜無腥味肝油丸, 服用又方便, 而且一罐仲夠3個月份量 (價錢百幾蚊又ok wor)

橫掂要儲萬寧印花, 所以我就買來等佢e家d supplement食完之後就試埋呢隻 

點知隻臭餅見到又話要試............你肯食, 媽媽我一定肯繼續買 XDDDDDD




BTW, 我自己都試o左粒, 係橙味, 我就覺唔錯呢 ~

沒有留言:

張貼留言