2014年3月17日 星期一

飯局@豪火鍋

2014.03.12 (星期三)

呢個係今年參與KC同Issac「飯局製作」o既第二個飯局 


第一個飯局係農曆年前@得龍 (唉..............懶過鬼都仲未寫)

any肥......寫o左篇新鮮滾熱辣o既先~

是日飯局位位$470

係我至愛的邊邊

睇完個menu, 即刻問下我Honey 美食達人事頭婆去唔去


仲叫埋同樣喜愛邊邊o既靚媽, 茄媽一齊拋夫棄子好好食餐好o既

原來大少奶都有被邀請, 所以我們一行5人可以去飯局當reunion啊, 呵呵呵~

雖則我原先報名食呢餐飯局係為o左食邊邊同牛牛為主

但估唔到呢間豪火鍋o既小菜都做得好出色

呢幾款小食超級香口, 而個鮑魚都好入味!





跟住呢4款小菜同酒樓絕對有得flight




呢個避風塘炒蟹好好好味!

個蟹o既肉質好嫩滑

唔係怕, 我真的可以食幾件 :p


其實已經食到半飽

呢個時間就上賣飛佛








牛o既不同部位

全部都好yum yum好新鮮

食到呢到已經到頂

呢個時候Issac居然個仲有個主打

就係 DIY "三文魚子配海膽 x 金鳳飯"


我已經飽到上心口, 所以只食三文魚子, 海膽同一口飯


最後, 仲有好yum yum o既雪糕三文治同生果做甜品

為呢個嘻嘻哈哈o既飯局作完美o既名句號


去飯局食飯o既好處係一餐已經可以食到間食店絕大部份o既招牌菜

所以我夾到時間, budget 又oko既話都會繼續join呢

如果大家都有興趣join「飯局製作」舉辦o既飯局

你們可以去佢o地fb個專頁了解詳情


沒有留言:

張貼留言