2014年3月5日 星期三

自拍again @ pixture

嘻嘻, 先來篇搶閘post先 XDDDDDDD

因為mainly post 相少文字易打好多, 哈~

剛剛的星期天 (2014.03.02) 去o左 pixture 玩自拍 

(溫馨提示: book時間時 pixture 負責人話星期六 d schedule 比較full, 如果想C服d, 約星期日甚至平日更好!)



呢d 自拍studio 真的會愈來愈受歡迎

平均人頭$1xx/位, 係一個私密地方下拍拍拍

由於有專業相機同燈光已經set up 好, 影出來的相片質素同studio影o既都差不遠

不過............影得好同唔好都仍然要睇我兩個老闆頭

今次可以一家4口拍啦..............可惜芝士餅同豬仔包就唔太合作

一個勁monkey走來走去, 一個又扭喊

十分後悔唔叫埋工人姐姐去做assistant, 幫下手引下豬仔包望鏡頭 / 抱下佢等我有心機去set up 個backdrop 同搵道具 (真失察 ><")

其實入到 pixture 好舒服, 佢位處30樓全層, 一出lift 見到個view都好開揚

而且地方舒服企理 





呢到有4間房, 我果間 「黑板」房仲有獨立洗手間呢 ~ 


另外仲有呢間房比較大, 同埋可以影自然光, 影大肚照特別有feel啊 ~~~~~  

我好like呢間房, 下次再影就book呢間先 ~



而另外呢間房個backdrop有藍天與白雲, 仲有草地, 好陽光feel ~~~~



佢仲有一間房o既size同我們影果間黑板房差不多, 但個backdrop就係磚牆 ~

同上次自拍一樣, 專業大機同燈光已經set 好, 大家只要帶隻usb來抄相就ok ~



呢樹有一間獨立房擺道具, 好organize 呢 ~


提供o既衫唔太多............不過, 其實如果來影家庭相 / 大肚相都唔會點著呢d衫, 反而自己自備仲好 ~


其實擺係房外o既擺設都可以拎入房影.........我都拎o左呢隻大bear bear 影 (不過芝士餅就勁驚唔肯影)


由於我家兩位主子今次真的唔合作, 所以我為o左搞佢o地, 我冇心機整好個backdrop同搵道具佈置

而且由於豬仔包仲佢未可以坐得好穩, 所以要成日扶住佢或者就佢個位置來影

所以我們影出來, 個backdrop上面太吉貢 ~__~"


any肥, 我覺得如果一家人去影家庭照都幾開心 (不過我自己就唔太建議太細個bb去啦), 如果小朋友已經識行識走就易handle 好多, 好似我們淨影芝士餅時, 佢坐定定 / 行來行去都易snapshot佢


只要掌握得好, 50分鐘都可以影好多張相啊 (比平時出去團購仲平)

如果大朋友成班朋友影 or 影畢業相都幾開心

我影相當日就有pair兩情侶先後來影相呢 ~

臨尾就等我再 post 幾張相出來先 :
  


  



在此多謝 pixture 的安排!

更多資料:

網址: www.pixture.com.hk
Facebook: search "pixture hk"
電話: 2527 7077
地址: 灣仔軒尼詩道99號彰顯大廈30樓全層

2 則留言: