2014年3月11日 星期二

*跟進* Lady Svenson 全新「MIT 毛囊蛋白酵素測試」及護髮療程 --- 測試結果

話說我去年年尾join了Lady Svenson 全新「MIT 毛囊蛋白酵素測試」及護髮療程

唔記得唔緊要.........click 番以下條link就記得 XDDDD: 

*體驗分享* Lady Svenson 全新「MIT 毛囊蛋白酵素測試」及護髮療程 --- 第 1至 第4次療程


當時我仲做o左個「MIT 毛囊蛋白酵素測試」, 拎o左我3條頭髮send o左去美國做第一次 test (total會做兩次)

我12月3日做test的, around 3星期後就收到報告

收完報告之後真的嚇鬼屎..........

因為報告顯示我患上毛囊微炎o既風險指數好高啊~

正常指數介乎 0.05 - 0.15 (> 0.15就叫高啦)

而我個指數就居然達 0.879!!!!!!!!!



髮理顧問即時問我時否長期唔夠訓同埋返工大唔大壓力

................sigh, 作為都市人, 衰呢兩樣o野真的正常不過 ~_~

另一方面, 我又真的太太太懶冇regular貢去做hair treatment (因之前x'mas 同新年懶o左) 同冇乜恆心用之前髮理顧問幫我配果套草本洗髮護髮系列

如果有毛囊微炎, 貢頭蓋皮膚持續就會易出現頭皮屑、痕癢、過敏.........最終就成為脫髮o既根源 @@

唔想貢樣, 可以點做?

最好當然就係盡量令自己有充足休息, 減少壓力, 做運動同均衡飲食好有幫助啦 

除此之外, 我唔可以再貢懶唔去做treatment同要俾心機用套洗髮護髮系列

講真個treatment只需30分鐘左右, lunch time 去做都可以, 人家suppose一星期做2~3次, 我竟然.............. ><

而套洗髮護髮系列我用o左幾次後就一星期才用一次 (因為有個 5-10 mins o既pre-treatment 我又係懶做)

e家個result貢, 我仲唔555555555555補救

所以之後餘下果5次「高效激光儀器療程」同1次「深層頭皮淨化療程」我就密番去做 (around 隔3~4日去做)

呢兩個療程詳情, 大家可以睇番上次篇post多作了解 (按此)

而在家, 我也乖乖隔日用果套草本洗髮護髮系列, pre-treatment 也次次乖乖做at least 5分鐘

跟住農曆年前就再做第二次「MIT 毛囊蛋白酵素測試」

上星期就去拎報告..............

.............登 ~ 登 ~ 登 ~

雖然我指數仍然叫高, 都有成 0.166

但同上次 0.879比, 的確有明顯o既改善啊!!! (p.s. 我仍然唔夠訓同有壓力)


另外, 髮理顧問亦都同我用機再照多次check 多次d頭髮

比較之下, 第一次來同e家比真的有改善!!

首先毛囊清潔o左:


前: 

 後: 

之前幼弱o既髮質的確比之前強壯番, 之前稀疏o既位都有新頭髮再現:


前: 

後: 


前: 

後: 


前: 

後: 

經過今次教訓, 真的令我覺得女人真係真係唔懶得!!!!!

想靚想瘦就要時刻警惕自己!!!!!

所以為保秀髮, 我覺得定時去keep住做hair treatment係真的有用 (因為自己親身體驗過同見到個result) ~

其實每次個hair treatment所需時間都真的唔長

所以我來緊打算每個月都keep住做一次「深層頭皮淨化療程」, 將平日自己洗頭洗唔走o既污穢好好沖走, 因為毛囊長時間疏通唔到, 就是容易中囊炎...........亦即係脫髮先兆!

再間唔中做下「個人化草本矯正活髮療程」/ 「高效激光儀器療程」就可以同頭髮補充營養

頭髮係身體一部份............如果愛靚o既人, 冇奶油忍受到掃把頭 觀音身

所以各位媽媽, 除o左忙湊囝囡, 點都要好好keep住自己啊!!!

更多資料:
http://www.svenson.com.hk/hair/women.htm

沒有留言:

張貼留言