2008年1月30日 星期三

崔建邦的免費午餐

各位唔好意思呀, 成個禮拜都冇update個blog


因為天氣實在太凍啦


攪到我呢個至怕陰至怕寒既人日日都冬眠-ing


但係我實在唔想我o個 "的士" 咁多位訂閱者日日上來都冇新野睇貢冇癮而立定決心寫番幾篇野先得


因為之後幾日我又會忙玩、忙返工、忙辦年貨、忙打掃啊 ~~


**********************************************************************


1月26日 星期六


呵呵呵, 呢個世界真係有免費午餐嫁


事緣我個Honey女友今年加薪既幅度係好多好多好多


佢上星期收到消息之後立樹報喜兼話請食飯


作為一個cheap精領導人, 腦海立時諗到要食好(豪)d既崔建邦 (即係跑馬地間Amigo呀), 於是我9秒9內已經諗好時間訂埋枱send埋 FanQ email 俾 Honey女友 tim


 <-- 圖片來源 : www.openrice.com (去到門口都唔記得影)


呢間個樣貢神秘既餐廳, 之前同Honey女友都好想試, 後來知道個lunch唔太貴都諗住搵日去豪一豪佢, 今次唔屎俾錢又可以食好野就至啱我啦


一入到去.........嘩, 裝修幾grand啊..........而且仲差不多full house呢 (真係好多有錢人啊)


我o地 order o左4個course既 set lunch ($290 + 10%), 仲會free杯紅/白酒呀


好......去片睇排場先 ~



佢o地個d刀刀叉叉都刻晒花紋同個餐廳名啊 ~


好.......輪到d食物啦 ~


前菜既鴨胸salad & 蝦多士 : 好味  


 


另外佢附送既多士同法國包都好脆好好味


有專人車來既熱騰騰海鮮湯 : 好多料, 不過味道一般 ~

 


主菜 : 我o地都揀o左鵝肝汁燒牛柳, 都OK啦......但係點解只係得鵝肝汁呢  少少鵝肝都唔俾我   不過果碟伴菜就唔太ok了 ~



甜品 : e..........唔太好 ~


 


反而呢個附送既薄荷雪糕古古力就好味d



餐茶: 唔錯既 coffee



總的來說, 如果你用 50% 既價錢去食崔建邦既排場 (成日都有著燕子尾禮服既waiter來serve你) 、裝修同名氣, 又以 50% for 食物既話...........貢試吓去食一次都無況呀 ~


*****************************************************************


To Honey 女友 :


多謝晒你請我食呢餐啊  仲有多謝晒你果位貢generous 既老闆呀 ~


You deserved it ~


我都好期望他朝有日我都可以巧似你貢請你去 Sabatini 到食飯啊


10 則留言:

  1. 我第一年既拍拖紀念就係晌呢間慶祝
    食晚餐貴好多,但唔算太好
    所以無再去過,當時我最鍾意果粒珍寶珠雪糕
    原來lunch唔貴?我就go go go啦
    [版主回覆02/01/2008 09:10:00]係呀...........晚餐要預$1000/位呀
    所以當我知道個lunch唔太貴之後就go go go啦
    今次我仲 free of charge tim

    回覆刪除
  2. 我就係某年x'mas去左呢度食 (勁貴呢,不過唔使我比)
    我仲得到有自己名既memo pack一本 ~
    [版主回覆02/01/2008 09:10:00]噢............so nice ~
    係唔係你ee請 ?

    回覆刪除
  3. 我等你請我去Sabatini....快啲....快啲!
    [版主回覆02/01/2008 09:11:00]我都好想有貢既一日啊

    回覆刪除
  4. 我細妹有一年公司請食飯都係去呢度~~我都有~~~~~~~~~~~~經過個門口o既~~
    [版主回覆02/01/2008 09:11:00]你下次同水人試o下去食lunch 囉, 平d ma ~

    回覆刪除
  5. 戟之前都想去呢間食lunch,依家有好佈導,真係要再諗諗先去!
    [版主回覆02/01/2008 09:12:00]係呀.........你諗諗佢

    回覆刪除
  6. 咦,原來 Amigo 的 set lunch 價錢是在 affordable 範圍內喎 (因每次見到雜誌介紹,都係講佢o的過千元一位的晚餐) ... 有機會都可以帶我個糟糠去豪一豪喎
    [版主回覆02/01/2008 09:16:00]係呀..........我就係見個lunch 個價錢都可以接受咪去叫做去試o下, 見識o下囉........見人一世物一世ma ~
    過千元一位的晚餐..........以我e家個level, 我捨不得食呢 ~

    回覆刪除
  7. 咦...都唔太貴bor....可以一試呀!!
    [版主回覆02/01/2008 09:20:00]係呀..........以呢個價錢試吓d高級野都ok呀 ~

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2008年1月31日 晚上7:08

    我仲未去過呀!! 不過你講到D食物麻麻地, 我又無乜興趣去LU

    回覆刪除
  9. 咦? 我都聽人講lunch唔太貴
    但係冇諗過真係affortable喎
    龍少.... 耶.....

    回覆刪除
  10. 我就你嗰'的士"訂閱者喇  得閒就好update喇
    崔建邦餐廳我一直都好想去架, 但見到個門口就唔敢入, 驚要同人洗碗
    你honey女友對你都幾好喎

    回覆刪除