2008年1月22日 星期二

番Tea @ Harlan's

1月19日 星期六


一早去完西灣河學中醫推拿之後便相約我個好妹妹天蠍GG去PP行街街......


去Seibu試o左對boot, 著得入但好難睇


响連卡彿有對超抵既鞋呀 ~~ 但又怕太high heel 買o左又唔著


不過之前想買果條BV電話繩團火又燃燒起來啦 ~~~


雖然冇收穫, 不過我o地兩個邊行邊傾好開心呀


响個心 "law law luen" 之下我o地先去返 IFC與老早相約好既 Karen & TanTan 來個生日 high tea @ Harlan's for Fantansic


一個月之內居然又來Harlan's 番 tea喎, 噢! 


 


雖然d食物對我來講已經唔多驚喜, 不過佢個環境的確好C服同relax (我o地一度包埸啊)


响樹吹吹水的確好開心呀 ~


又食又拎既行動又來啦


先有我個好妹妹送來既NZ特產



 


仲有可愛既零食天后order既陳意齋



之後好妹妹同Karen陪我去 Landmark既BV, 可惜....................


*******************************************************


大家say goodbye 之後我當然去見亞仔啦


起初想去睇戲, 可惜我o地兩條懶精 end up 還是留在家中 :


 佢睇波 (足球 + 桌球)
 而我就睇中文金曲+ blog


呵呵呵.....我o地晚餐都係响廣告中間飛車去北角勝利小廚海南雞飯返去食咋 ~


呢個野之前亞So介紹過, 以$38來講, 味道相當唔錯呀

 


沒有留言:

張貼留言