2008年1月23日 星期三

乖乖的敗家精

1月20日 星期日


一朝早去Timesquare 既 Clinique 做免費Facial



 


只要之前俾$200預約費, 做完個 facial 就可以買番d products


由於見自己想買佢個 paper mask, 所以咪book 佢個 facial 囉


點知..........佢又有 free gift 既優惠, 所以又放低幾兩啦~


之後去Lee Garden 既 BV, 呵呵呵..........心頭好終於買了lu



由於太肚餓, 忍不住先去想食巧耐既 Freshness Burger 食個包先至搵亞仔


 
 
 


我叫o左個 Classic Cheese Combo..............好~~好~~味~~呀!!!  噢!!!!! 我覺得好味過Mos Burger 啊 ~~~~~~~~


之後個心一路思前想後, 終於決定放棄留o左响 Giordano Ladies 留既9件衫 (嘩.....好叻呀 忍到手, 自己日本返來之後話收手唔買野, 點知一路我好敗家呢 )


為o左獎勵自己, 買o左好好味既士多o卑利慶祝呀


 


9 則留言:

  1. 索G: 你真係.... 勁!
    我依D小敗家又點及得你一半呢...
    我極其量只係你嘅龜毛咋~

    回覆刪除
  2. 妳令我覺得自己好慳家!!!
    妳係咪去 BV 買電話繩?我好鍾意佢0既電話繩,but 我男友買0左粉紅色俾我,已經變0左灰色 hahaha~
    妳戰鬥力好高呀~

    回覆刪除
  3. 終於買到喇...
    咁大袋....唔似電話繩bor

    回覆刪除
  4. 哈......你真係好識使錢呀下....

    回覆刪除
  5. 索G
    你終於買左BV喇
    我都有所決定喇!yeah!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 收手...唔知邊個話一個月買一件貨呢, 可 ~~~~~

    回覆刪除
  7. 嘩...呢個士多啤利...真係好吸引!!!如果生日有人送一盒噤正家士多啤利比我就好啦...

    回覆刪除
  8. 我都好耐無shopping喇~

    回覆刪除