2008年1月2日 星期三

超樣衰

雖則我呢兩日處於冬眠-ing狀態, 但今日返工仍然冇mood


而且厚厚既衫仍然沉淪响衣櫃底層......


作為一向只著"面頭果浸"衫既懶人


今朝已經遲o左起身, 又見自己今日冇dating


於是就9唔搭8咁著d衫响身就出門.............咁就出事啦!


噢 ~ 噢 ~ 噢 ~ 一去到IFC我已經後悔-ing,

點解點解點解可以著成貢嫁 ~


好衰唔衰, 今日原來有位祖國同樹來受訓2星期, 同樹們突發話同佢去soho食個welcome lunch (耶 ~ 我打算

兼睇書嫁ma)


而且原來我之前 date o左我 Honey 女友 同 女友H 食 dinner 而冇o左件樹 (耶 ~ 我打算放工修完眉就立即返歸睇亞姐嫁ma)


至至衰係........今日失驚無神Head Office 有個帥哥來探訪我o地...............


妖 ~ 知道就著好d啦 ~~~~


攪到成班人圍傾而我就 "懶" cool貢响自己位做野.........


呢件樹教訓我以後 ~~ anytime都要好好裝備自己呀 ~~


嗚嗚嗚 ~


沒有留言:

張貼留言