2008年1月7日 星期一

半天假

今日請o左半天假又去扮闊太


睇開我個blog既人都知我未轉工之前間唔樹都會請假去 high tea 嫁啦 ~


新一年又過o左probation, d 假多o左就自然就身痕啦 ......


而且大少奶早前報信我之前好想買果條Dior鍊有貨 ......


所以     



之後又去o左連卡佛睇鞋, 我o地响樹品鞋品得好開心 (大家既 view 都好一致啊 ~)


由於琴日先放o左筒血, 自己都唔敢太放縱啦, 好彩又冇我既dream boot 款啫


唔知點解我o地都唔係shop o左好多地方, 但d時間過得貢快既 .........


攪到我o地唔多時間响Harlan's 到 hea 太耐, 不過呢段時間既 Harlan's 好靜好舒服



個 tea set 既價錢 (~$130) 配合d食物同環境真係好合理啊 ~


之後 join 埋 Vanlily 一齊同 TanTan 補祝生日飯


 
 
 
 
 


e......呢樹唔錯喎, 又多o左個約人食飯既地方呀 ~


而且鬼馬既大少奶又同餐廳安排o左個小蛋糕俾TanTan, 大家一齊响黑漆漆既環境唱歌好好feel ~


可能今日d能源用到 7-7-8-8, 把爛聲到夜晚變得巧衰, pet 痰成日卡住又唔曉吐出來, 而且又成日咳, 攪到唔可以太過咀 gel gel, 不過大家都好開心呀


TanTan 收到o羊 ? 去佢個 blog 睇吓啦


To可愛的 TanTan : 祝你日日快樂, 身體健康, 同袁公子繼續 sweet sweet........至要緊係零食長食長有, yeah !


 


15 則留言:

  1. 噢..........呢篇blog 咳到差d吐血來寫呢, 個喉嚨好痕呀, 聽日要睇醫生lu ~
    由於我公司已block o左我條秘道, 我早餐-ing 同午餐-ing 就冇o左個娛樂呀  
    少o左時間探你o地但又掛住你o地....而且我唔可以再咁夜 啦 , 嗚嗚嗚 ~

    回覆刪除
  2. 索G
    你早d訓啦!
    個Tea set係$240for two呀
    人地high tea就滋滋柔柔,我兩個就好似食快餐咁
    又唔夠時間行喎
    明明行果幾個地方都拱,下次要早d呀
    P.s我已決定聽日志在必得,哼!

    回覆刪除
  3. 唔買Tiffany,唔買飛甩雞毛, 轉返部新玩具店同DiOR

    回覆刪除
  4. oh~~我唔制呀~你地又high tea又行街又食大餐~~我就返學捱方飽~嗚~嗚~嗚~ 仲有, 剩係頭兩個月我已經請左5日假做功課&考試喇~~shit~~

    回覆刪除
  5. 琴晚真係好開心呀...
    烏G你要去睇e生....快d好番呀...
    呢幾日夜晚早d瞓喇...要休息吓呀....
    下次再見你....~~

    回覆刪除
  6.  pet 痰成日卡住又唔曉吐出來 <--- 好核突呀!
    我諗下次妳請成日假啦!一開舖就去shopping呀!
    咳出血~~ 妳呢排少d好wet啦!等好番d先啦!

    回覆刪除
  7. 仲有我唔覺妳係扮闊太,而係真闊太wo!呀, 唔係,係闊小姐!
    成日shopping, 周圍食周圍hea!
    妳唔好俾阿仔知tim呀!如果唔係,佢儲唔夠錢唔敢娶妳呀!因為怕嫁左俾佢後妳做唔到闊太呀!

    回覆刪除
  8. 搭訕樓下Karen,妳咪sick leave去玩law!

    回覆刪除
  9. 你放假都唔預埋我.......哼!

    回覆刪除
  10. 你做咩呀!!咳到咁.....
    不過唔好飲凍嘢,早晚飲下蜜糖呀!!多d飲水先得架....
    自從你轉了份濶太公,又真係幾捨意呀!!
    最衰你唔在apm,如果唔係可以日日同你high都得啦!!!不過你真係高尚咗啦!!! 我唔係你個個級數啦!!!

    回覆刪除
  11. 索G
    報告:
    1)我去返尖東分店,無我同你果兩條鏈
    2)今日落IFC買埋對鞋喇
    3)SOGO有美國太空總署果隻物料既"0急",太輕身會飄要問sales拎,你去問個sales啦

    回覆刪除
  12. 你咳咳要好好休息呀,呢幾日唔好外出喇, zzzzz多d喇 ~
    祝你無痰無咳快d出殼陪我飲飲食食, 陪我去買飛甩雞毛 (其實我都睇中左, 不過唔知仲有咩色, 我又想買高跟,唔想買平底既 ~)

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2008年1月8日 晚上9:24

    哼!!! 好羨慕呀~~
     

    回覆刪除
  14. shopping嘅時間係過得特別快呀 !

    回覆刪除
  15. Shopping is good for our health, really !

    回覆刪除