2008年1月7日 星期一

My Dream Toy

放棄o左對Gucci 船"爭"鞋 + 對 Ferragamo ballerina shoes + 條 Tiffany鍊 .............噢!


OR


放棄o左個LV袋 ...................噢!


終於 ~ ~


終於 ~ ~


終於買o左諗成大半年既 Dream Toy



呢刻當然好開心啦 (財散人安樂ma)


好想好想快d好好運用佢 ~


不過.........唔知自己之後會唔會後悔-ing呢


發覺至少要買多支鏡同閃光燈......


攪攪o下咪即係放棄o左個Prada袋.......噢!


12 則留言:

  1. 索G
    你買唔到Gucci 船"爭"鞋 + 對 Ferragamo ballerina shoes
    仲有連根拔,買住對減價貨著住先
     
     

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2008年1月7日 凌晨3:39

    回頭事岸呀師主!!!!
    忍一時風平浪靜!!!
    呢兩句係我最新既座右銘~~ haaa

    回覆刪除
  3. 你以前果部真係唔掂呢 ~
    不過先學識影相唔手震先喎

    回覆刪除
  4. 嘩..mug玩到咁大呀...唔該下次見面攞住佢呀...

    回覆刪除
  5. 買呢個係明智既選擇,起碼可以玩耐d,又實際d,又可以影好多靚相,妳之前去工聯學d野大派用場啦!
    妳地一個二個都買大機,攪到我都想買部玩下tim!

    回覆刪除
  6. 嘩!!!!大機bor....好pro呀

    回覆刪除
  7. 你又話要洗少d既................

    回覆刪除
  8. 好嘢....又一部單返啦!!!!
    第時可以一齊玩LU.....

    回覆刪除
  9. 我之前都係想買d專業o既相機, 不過我個朋友找講, 你到時一定要洗好多錢去買其他附件, 所以諗諗下都係無買囉!!!
    你快 d 影d 梘o黎睇睇個相機o既質素係點樣, 等我無得買都有得睇下呀!!!!

    回覆刪除
  10. 索G: 話時話, 如果唔買過支鏡
    又真係唔夠喎....

    回覆刪除
  11. 你之前可能已經有哂Gucci 船"爭"鞋 + 對 Ferragamo ballerina shoes + 條 Tiffany鍊,etc 可以隨時隨地扮得你靚靚啦!
    不過有部新機就會影得你靚上加靚路喎!抵啦!

    回覆刪除
  12. 我都想買,但我又唔係識影相既人

    回覆刪除