2008年1月15日 星期二

高處未算高

繼上星期既歷史性新高之後


 X


今日 (14/1) OT指數又再創新高......11:45pm, 噢!


其實真係做到唔想走......如果唔係亞仔踼完波到o左我公司樓下旦我 (我變態-ing )


因為今次係 year-end reportsssss (係幾個 report 呀, 所以貢多sssss)


而我入來貢來都只係做 monthly report, 所以老闆既要求又有d唔到 (都 make sense既)


可惜嗰d "spaghetti sausages" 成日都要我3吹4請先provide data, 一係就不斷 revise revise 再 revise (妖 x 頂 )


加上老闆係精明眼同高要求既人, 佢要我o地 200% accuracy


但係我之前提及嗰d "spaghetti sausages" 真係拖垮我呀  (妖 x 頂 )


攪到我俾親老闆d野check完又check, 睇完再睇都驚錯呀


有壓力 ~ 有壓力呀


自己 d 私務又冇時間處理, 又冇樹間探你o地 (不過我有read睇你o地上篇blog既留言嫁)


呢2個星期我都冇上我既攝影中班啦, 嗚嗚嗚


不過......


我冇後悔離開一個唔屎做野既地獄呀~~~


因為我知道e家我仲係新pick up new taskssss, 如果出年再做番呢d reportsssss, 我知道應該點做同會惡d

對果班 "spaghetti sausages" 呀, 哼!


 


沒有留言:

張貼留言