2008年1月12日 星期六

隨心寫

噢.........又一個星期 ~


呢個星期好忙、好咳、有開心、有小小唔開心 (唔想再記起)但又好充實 ~


所以都冇乜時間寫blog, 加上公司連我條秘道都 block 埋, 更加少時間探各位


好想寫野但又冇o羊主題............於是叫呢篇做 「隨心寫」, 睇o下一路打一路諗啦


如果我9唔搭8, 你o地唔好話我呀


公司既野不斷忙忙忙趕"死線".......至少仲要忙多一個多星期, 跟住又要清back log


不過好充實呀, 做做o下野發覺e...........原來lunch tim呀


又做多陣, 吓! 6點呀  嘩 ~原來人間工作一日, 地獄已成年啊 ~~~~


工作之外, 整個week都飲飲食食同見朋友 


 星期一半天假同圓圓 high tea + shopping , 夜晚又同 TanTan 慶祝


 星期二 成 team 人同老闆飲茶 farewell 一個將離職既同樹, 晏晝祖國同事請食tea, 可惜太病cancel o左夜晚個約會


 星期三自己team又同個同樹慶祝生日, 去o左碼頭附近食lunch, e家呢個天氣唔熱唔冬又有海風送飯, 價錢仲好抵 (~$4X), 一試冇況呀 ~


呢日成個department終於齊番人腳, 我可以「萬歲」 lu ......上次x'mas party 既現金獎拎o左差不多一半出來叫 Starbucks , order o左3 pot 咖啡/茶同 30件餅 , 大家圍住飲coffee 吹吹水都幾爽, 哈! 


可惜要好好休息又 cancel o左夜晚既試影會 (我部400D呀)


 星期四 tea time 另一祖國同樹响佢來港training 完後又請我o地食tea呀 ~~~


夜晚自己team又同farewell 既同樹攪大佢....我o地11個人包o左個樓上cafe  (~$2XXX), 果樹有wii 打, 有K唱, 又有人幫我o地BBQ......佢o地又拎o左幾枝紅酒.........咳-ing 的我又K又酒又wii同食Q, 噢!


 星期五係「地獄天使」日 , lunch time 同 dinner 都約o左唔同combination 既地獄之友吹吹水 lunch @ 寧波同鄉會 d 野食幾好味喎; 反而夜晚既 California Pizza Kitchen 就普通啦, 不過吹水吹得好開心呀, 呵呵呵  ~


仲有仲有 tea time 就係 farewll 同樹請食一人一杯既邢惡雪糕呀, 仍然咳-ing 既我唔敢食, 唯有放住佢响冰箱先啦..............佢臨走前派佢新job張片俾我同另一個同樹, 噢~噢~噢~我好想去既 i-bank之一呀 ~~~~~ 我要努力呀!!!!!!!!


e.......寫寫o下寫o左貢多喎, 可惜以上大部份既活動都唔方便影相呀, 所以冇得post 相 


14 則留言:

  1. 噢! 呢篇blog係我星期五零晨好辛苦咁打好的 ~
    可惜呢個Yahoo Blog 唔知攪o羊, 成日post 網誌同留回應俾人都有問題
    琴朝出門口post都仲未得, 攪到剛剛先至可以成功發表, 哼!

    回覆刪除
  2. 噢! 呢篇blog係我星期五零晨好辛苦咁打好的 ~
    可惜呢個Yahoo Blog 唔知攪o羊, 成日post 網誌同留回應俾人都有問題
    琴朝出門口post都仲未得, 攪到剛剛先至可以成功發表, 哼!

    回覆刪除
  3. 頂 ~呢次係我第2次打喇
    Y!Blog真係可惡呀 ~

    回覆刪除
  4. Y!BLOG真係可惡 ~

    回覆刪除
  5. wa,病-ing都好豐富既節目,食食食~~~~~~

    回覆刪除
  6. 又係打第2次
    查實你好返d未架 ??

    回覆刪除
  7. 查實你好返d未架 ??

    回覆刪除
  8. PK囉 !!!!第3次喇
    查實你好返dd未架 ?

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2008年1月14日 凌晨2:03

    但我見你有三篇同一樣既網誌!!
    y blog真係唔掂呀!

    回覆刪除
  10. 你今次忍到口啦 ~~~~~~~ 你要好好努力保重自己呀 ~~~~~ 咁先有好野食架 !!!!
    哈 ~~~~~ 今朝去遊BLOG ~~~~~ 發現好多人嘅留言同BLOG都好混亂 ~~~好多野都REPEAT & REPEAT

    回覆刪除
  11. YBlog有時真係好有問題架
    病ing都有咁鬼多節目既, 仲要好多farewell節目添

    回覆刪除
  12. 你既節目都好豐富呀!!我都想出去玩下, 最衰要溫書!!!

    回覆刪除
  13. 病你都咁多節目~~ 休息吓, 星期六請你務必以最佳狀態出席

    回覆刪除
  14. 你都巴閉啦
    病都可以有咁多節目
    我就慘囉.... 除咗做姊妹果日
    日日都呆呆滯滯咋~~

    回覆刪除