2008年9月24日 星期三

7年之旅 @ 海泉灣 x 馬交

呵呵呵............慢版G又出舊blog啦


呢篇係我同亞仔慶祝手手日7周年海泉灣 x 馬交兩日一夜之旅@8.17-18


好難得亞仔可以請一整天假陪我啊~


原先我好想去盤龍峽嫁, 果樹有個薰衣草田可以俾我


可惜亞仔要最後一分鐘先結實到請唔請到假, 各大旅行社既盤龍峽兩天團都滿晒額


結果我o地就報o左中旅既海泉灣 x 馬交兩天團


個朝倒塔貢早(@06:45) 係火車站集合搭巴士上中山 =.='


行程第一站參觀生物谷, 亦係唯一既sell野時段


呢團人一家大細, 有老有幼........佢o地都買o左好多靈芝包子同田七; 而亞仔都買o左呢個磁貼 (不過唔知佢有冇用過呢)


之後當然去食7餸一湯既團餐...........我o地仲加$$加o左隻石岐乳鴒, 不過味道一般


亞仔飯後係飯店外買既小菠蘿.........好硬唔好食

 


食飽飽就坐車入海泉灣

 
  
  


領隊安頓好我o地就帶我o地入呢個海浪公園 x 老鼠城堡A貨版既神秘島


我同亞仔玩O左鬼屋, 而佢自己就再玩埋過山車, 本身佢好想玩水車, 但我怕怕呢=.=


晚餐就係神秘島食BBQ buffet, 個view幾好嫁...........只可惜個日好很熱

, 之於個buffet, 食物種類唔算多, 味道呢...........ummm 以團餐來講都可以啦~
 
 
 
 
 


飯後行o左陣.......多美的天色啊~


之後就返房hea一陣, 大家睇我o地間房都ok啦~

 


另post充滿奧運氣氛既酒店大堂

 


晚餐消化o左一大半就去佢個溫泉區樹玩.......果樹有百款溫泉, 例如 : 紅酒, 咖啡, 牛奶, 靈芝, 人參......另外有兩個加錢既我o地都有玩, 第一個係仿日本倒d黑色砂係個身焗15分鐘..........我個feel好似俾人活埋貢, 焗o左10分鐘已經叫; 另外一個係俾d魚仔食自己d死皮...........個feel好得意, 但又有d痕, 所以我只敢放小腿落個池到, 如果你唔郁, 好快d魚係就會圍住你對腳食死皮..........我見有個男人俾過百條魚仔圍佢下半身


雖然我o地玩o左兩粒鐘, 好多池都未玩晒就要閃, 因為我o地同領隊訂o左隻泥堀雞要12點之前拎走, 所以雖然個溫泉區可以玩到2am我o地都要閃 ~


不過...........隻雞的確好美味啊, 我o地兩個唔屎5分鐘就攪掂晒佢 (隻雞好似80蚊人仔)


第二日訓醒就先去食早餐 (都ok啦)......食完又訓過旦check out, so  呢!!!!


離開海泉灣就去食團 lunch, 由於呢餐係自費, 所以味道都ok. 之後就經拱北過馬交自由活動, 過馬交當然又去威尼斯人搵外快啦..............可惜, sigh~


除此之外, 當然又係食啦, 先來誠昌水蟹粥 & 肥鱔

 


之後係添發魚翅 & yummy 豬腳薑

 


最後食埋杏香園既甜品

 
 
 


玩到11pm就搭船回港, 是次海泉灣 x 馬交兩日一夜之旅又完滿結束 ~


1 則留言: