2008年9月20日 星期六

超後補: 飛飛生日會

哇哈哈...........8.16既慶生會居然遲成個月仲夠膽屎post出來


真係夠膽屎啊 ~~~


呵呵呵...........你睇我真係好龜速呢


因為今日9.20又有慶生會啦, 冇奶油上一個都仲唔post嫁


仲唔拿拿聲做個summary版本


日期 & 時間 : 8.16 @ 1500-1900


地點 : 亞蓮私竇 (基本上都係我o地既鐡竇)


慶生主題 : 海鮮


人物: 主腳飛E,  尤魚minicorgie, B媽, 鄉下人, 大少奶, 菇-be, 靚靚Diana, 亞茄, 甜甜Vanlily, Tantan


大會主題兼指定蛋糕相 :


 <--- 好好味啊 ~


唔多識整野食既我當然又外賣-ing 啦  ..........係煎釀三寶、魚蛋、魚肉燒賣、墨魚丸同尤魚啊 ~~~~~~~


大家請見諒啊...........我要旦圓圓本【大少奶的自悠煮意生活】出版o左先識整野食啊 ~~~~~


仲有其他人既精心傑作, 請去各位既網誌啦 :


 飛E 816俾面派對@私竇


 尤魚minicorgie 飛e慶合合


 鄉下人 飛E生日海鮮宴@私竇


 大少奶 816攪大佢@私竇


 靚靚Diana 飛E生日會@私竇


 亞茄 Fei E 816@私竇


 甜甜Vanlily  飛E Birthday Party @ 私竇


 Tantan 飛E生日P@私竇


當日最開心係玩 pictionary啊, 我第一次玩好得意呢, 呵呵呵 ~


最後, 再次向飛飛說聲祝你日日都快樂啊!!! 仲有多謝你的小薄薄.......


......可惜, 佢係我去完海泉灣返來之後就


 


沒有留言:

張貼留言