2008年9月9日 星期二

唔老泥 =.='

唔老泥呀 ~ 唔老泥呀 ~


今次搬Office, 我居然 ..........


 俾老闆點o左做自己team既搬運打手, 大家有咩搬運問題, 頭暈身慶我都要處理


 上星期五搬箱時整親個膊頭........星期六痛到連衫都著/除唔到, 需要家姐姐協助呢 (呢幾日貼o左係日本買既大膠布好番7成啦.........)


  之不過........星期六開始喉嚨痛!!! 琴日

 ~ 簡直唔想再開口講野, 但又要同打電話同各界follow up野........因為又要趕report, 好想請病假都唔可以.......食完d藥仲想嘔呢 =.='


  第一日返新 office已經要OT至 9:30..............噢 ~~~


好唔老泥呀 ~ 好唔老泥呀 ~


我好懷疑新office既風水唔利我啊..............


一來我個位有三牆角對住, 二來個門口位又斜向住我...........雖然買o左盆大葉植物係張枱對住大門, 但係感覺仍然唔太服 (而且d partition 又好很矮, 返工時間上網十個不便..............)


唔得, 我要快d畫個圖俾高人請教請教呢 ~


= = = = = = = = = = = = = = = = =


p.s. 此blog利用隨意門出嫁 ~


沒有留言:

張貼留言