2008年9月7日 星期日

雨後陽光 -- 灣仔篇

接上.......


過到灣仔啦...........當然又要影吓佢啦 ~

 


排列整齊既新渡輪啊~~~~

 


呢日係電腦展, 你睇條人龍.........俾我一定冇貢好心機係樹排呢

 
 
 
 


一場來到, 冇奶油唔影一影佢啦 ~~~~

 
 <-- 仲有個close up


唔知我可唔可以係樹擺當幫人影呢 ?! 

 


我至愛食雪榚車既"橙冰" 啊......不過大部份人都愛食佢既軟雪榚 ~

 


另一地標, 當然都要影吓呢 ~

 


原來呢個角度影又幾得意bor ~~~

 


e...............e.................e..............個背影好熟貢既


係唔係大大大大師兄Cody同亞嫂呀 ?!

 


大大大大師兄影完, 我當然唔蝕或又行去佢個位影吓啦 

 


不過..........自己覺得影得光o左啊 =.='

 


呢張好奇怪.......d椰樹好光, 但舊雲底係灰灰的 (e........no good good)

 


唔知點解...........呢張好似有少少魚眼feel貢, 呵呵呵~

 


首尾呼應...........又post多張棉花糖先 ~


<<完>>


8 則留言:

  1. 111111111111111111111111111111111111

    回覆刪除
  2. 真係熱屎辣辣, 你拎住d工具會唔會熱到痴線? 個金紫真係........循例左....d...嘻... 尾二張我最喜歡~

    回覆刪除
  3. GG
    好勤力練習喎!!  嗰個角度影會展又幾特別喎, 我都未試咁樣望會展, 同埋個金紫荊呢...我都未親眼見過架
    橙冰真係未試過喎, 次次都係食軟雪糕, 下次試吓你推介先~

    回覆刪除
  4. 努力d呀唔該, 你仲有好多篇未出 ~

    回覆刪除
  5. 你真係越來越熱愛影相呀!!!加油......

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2008年9月8日 晚上10:41

    嘩, 電腦展原來咁多人去,, 打完風第二日大少仲話想去, 好彩無去咋!

    回覆刪除
  7. 俾你影到我, 哈哈

    回覆刪除
  8. 好熱既天氣~

    回覆刪除